(Emerce TV) De eerste ervaringen met B2C van PepsiCo
PepsiCo, het bedrijf achter diverse A-merken, is alweer enkele jaren geleden een initiatief tegen voedselverspilling gestart met producten die tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten. Het bedrijf levert deze producten direct aan consument. Het gaat om snacks en ontbijtgranen, zoals Duyvis, Lay’s en Quaker, die in een zogenaamde Unwasted-box worden aangeboden.
Het is voor het eerst dat PepsiCo in de Benelux direct aan de consument gaat verkopen zonder tussenkomst van een distributeur, vertelt Jeroen Heslenfeld, hoofd Unwasted van PepsiCo in de videocollectie E-Commerce. "Normaal leveren we via winkels en benzinestations."
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd