Deel dit artikel
-

eTravel Europe 2017: welke innovaties maken het verschil?

Conversational commerce, kunstmatige intelligentie – de reisbranche staat aan de vooravond van nieuwe disruptie door deze innovaties. Tijdens eTravel Europe, dat op 3 oktober wordt gehouden in Amsterdam, geeft een aantal topsprekers hun visie op deze ontwikkelingen.

Welke kansen bieden messaging-platformen als WhatsApp en Facebook Messenger in customer engagement en natuurlijk conversie? Steve Gooder van Virgin Trains deelt case studies en laat zien hoe je de klantbeleving via messaging kunt meten, managen en verbeteren.

Luis Monteiro van de Pestana Hotel Group buigt zich over de vraag of en hoe je nieuwe technologieën als kunstmatige intelligentie en machine-learning kunt gebruiken in een mensgerichte tak van sport als de hotellerie. Alles hangt natuurlijk af van de verwachtingen van de klant. Dat is ook de boodschap van Chris Carmichael van TUI, die uiteen zal zetten hoe technologie die verwachtingen beïnvloedt, welke innovaties het verschil maken en hoe je kiest waar je je op gaat concentreren.

Andere onderwerpen die aan bod komen zijn influencer marketing, de power van apps (KLM), distributie (Turkish Airlines, Accor en Bookassist) en mobiliteit (Uber en Car2go).

eTravel Europe is in principe een invite-only event, dat op 3 oktober in Amsterdam wordt gehouden. Voor meer informatie, check de website.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond