Flinke investering voor Channable

Het Nederlandse feedmanagement bedrijf Channable haalt 750.000 euro op bij investeringsfonds Peak Capital. Daarmee wil het verder groeien in Nederland, Scandinavië, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
Het in Utrecht gevestigde Channable, in 2014 opgericht door Rob van Nuenen, Robert Kreuzer en Stefan Hospes, ontwikkelde een online marketingtool waarmee webshopeigenaren en marketeers producten kunnen plaatsen op vergelijkingswebsites, marktplaatsen en affiliate netwerken.
Productinformatie wordt via een datafeed, plug-in of API ingeladen en is vervolgens te optimaliseren met behulp van regels of Google Analytics. Inmiddels bedient Channable ruim 900 betalende klanten, waaronder Vodafone, Hema en Mediamarkt.
Channable heeft op dit moment al klanten over de hele wereld, maar richt zich vooral op de Benelux, Duitstalige landen en Scandinavië. Komend jaar komen hier Frankrijk, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk bij.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond