Deel dit artikel
-

Grolsch maakt van Nu.nl tijdelijk TOENpuntNl

Nieuwswebsite NU.nl brengt vandaag namens Grolsch eenmalig nieuws uit het verleden. In het kader van het 400-jarige jubileum van de Nederlandse bierbrouwer krijgen bezoekers van de website de mogelijkheid om terug te blikken in het verleden van de bierbrouwer.

Door een speciale handeling te verrichten (bijvoorbeeld door de hoofdletter G in te toetsen) verschijnt TOENpuntNL in beeld – een digitale krant met hierin diverse hoogtepunten uit het verleden van Grolsch. Bijvoorbeeld van nieuwsbericht over reclameman Gerard Brummer die in de jaren vijftig vasthield aan de tv-commercial ‘Vakmanschap is Meesterschap’, een van de meest succesvolle en langslopende tv-commercials uit de Nederlandse geschiedenis.

De ludieke take-over is in het leven geroepen naar een idee van bureau MEC en te zien op zowel desktop, smartphone, tablet en voor de app.

Bezoek je de website via een desktop of laptop, dan druk je de hoofdletter G in en verschijnt TOENpuntNL in beeld. Wanneer je de nieuwswebsite bezoekt via een smartphone of tablet, dan ‘veeg’ je de beugel van de Grolsch fles eraf en opent de eenmalige digitale krant, met daarin mijlpalen uit het verleden van de brouwer.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond