Deel dit artikel
-

Kwantum start nieuw merk met interieurbloggers

Woonwinkel Kwantum lanceert een nieuw interieurmerk WOWN! dat is bedacht door drie Nederlandse bloggers op het gebied van interieur. Anki Wijnen van Zilverblauw, Suzanne de Jong van &SUUS en Souraya Hassan van Binti Home ontwierpen zij alledrie een collectie in hun eigen herkenbare stijl.

Het traject begon bij conceptontwikkelaar Lonneke Huijbregts van Bubblemint. Zij bracht drie online influencers in contact met Kwantum, onder voorwaarde dat de creatieve touwtjes in handen bleven van de influencers zelf.

Kwantum gaf het drietal carte blanche om hun eigen collectie te ontwerpen en faciliteerde in het productieproces. De retailer ziet kansen. ‘Het biedt ons ook de kans om op integere wijze de achterban van creatieve talenten te bereiken. De creatief ondernemer aan de andere kant, krijgt de mogelijkheid haar merk op te schalen, met behoud van haar eigen kracht.’

Dit bericht is 11 keer gedeeld

3 Reacties

Mieke

Ah nee he, niet nog meer vloggers en bloggers die producten promoten. Dat zijn geen objectieve blogs en vlogs die gemaakt worden, want ze krijgen door de maker betaald.

Seb

Hele slimme zet van Kwantum en een toonvoorbeeld voor andere “ingedutte” merken. Dit geeft Kwantum een heel positief, modern en hip imago. De dingen die ik gezien heb van de collectie zien er veelbelovend uit, heel trendy van van nu. Dit terwijl Kwantum toch niet bepaald als trendsetter bekend staat.

Rob

@Mieke, deze bloggers en vloggers weten juist waar ze over praten. Ze zijn geïnteresseerd en en nauw betrokken op het gebied van woontrends. Hoe gaaf is het dan ook dat juist zij de kans krijgen om met een merk als Kwantum hun eigen woonartikelen op de markt te brengen.

Juist een mooie ontwikkeling en inderdaad wat Seb zegt, een goede zet voor Kwantum in deze tijd.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond