Deel dit artikel
-

Nieuw advertentieformaat voor digital out of home: The Cube

Digital Out of Home (DOOH) inkoopplatform Sage+Archer lanceert een nieuw advertentieformaat The Cube, een geanimeerde creatie die bestaat uit twee of drie zijdes die automatisch roteren.

Het formaat biedt merken de mogelijkheid om op elke zijde of in elk frame een andere boodschap of type content te tonen, in één ad slot.

Het idee van The Cube is dat merken de ruimte krijgen om meer van hun merk of product te laten zien.

Marketeers zullen The Cube herkennen van digitale advertenties. Daar heet het de spin cube of swipe cube. Destijds geïntroduceerd zodat merken konden afwisselen met verschillende boodschappen in één advertentie.

De formaten zijn uitgebreid getest op de schermen van Exterion Media. De out-of-home aanbieder heeft een uitgebreid netwerk met digitale schermen in winkelcentra, supermarkten en winkelgebieden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond