Deel dit artikel
-

OGER klant bij Abovo Maxlead

Het luxe herenmodemerk OGER besluit fors in online marketing te investeren en schakelt daarvoor de diensten van Abovo Maxlead in.

Van oudsher staat het fysieke verkoopkanaal voorop bij de verkoop en het overbrengen van de beleving van het merk. Deels als reactie op de pandemie besluit de CCO Björn Hillerström diepte-investeringen in online marketing te doen.

“Wij hebben gekozen voor de diensten van Maxlead, omdat er een persoonlijke klik is, ze bewezen resultaten hebben op omnichannel vlak en daarin met oplossingen komen die ansluiten op onze wereld”, stelt hij in een persbericht. Het modemerk is hiermee een ‘late mover’.

In datzelfde bericht kondigt het media- en marketingbureau aan dat het De Koffiejongens, Cadeau Concepten en de provincies Overijssel en Gelderland als klant heeft getekend.

Foto: Axel Kuhlmann (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond