Deel dit artikel
-

Online tool voor opleidingen Albert Heijn

Albert Heijn start een proef met Tiptrack, een interactieve online tool die werknemers helpt om doelen te behalen. De 400 deelnemers aan de proef krijgen daarnaast een persoonlijk opleidingsbudget die ze kunnen besteden in de zogenoemde Tiptrackshop voor trainingen en opleidingen.

‘De wereld en daarmee ons werk verandert continu,’ zegt Nic Brassey, directeur Human Resources bij Albert Heijn, tegen de Levensmiddelenkrant. ‘Wij willen onze collega’s de ruimte geven het beste uit zichzelf te halen, te groeien en datgene te doen wat ze het leukste vinden. Tiptrack helpt je actief aan de slag te gaan met alle aspecten van je loopbaan: werk, ontwikkeling, gezondheid en je financiële situatie’.

Albert Heijn investeert in de persoonlijke ontwikkeling van talent met verschillende initiatieven zoals speciale summercamps, maar nu dus ook via een app.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond