Deel dit artikel
-

Sjuul Paradijs (Telegraaf) in storytelling

Oud hoofdredacteur Sjuul Paradijs en voormalig digitaal hoofdredacteur Jan-Kees Emmer van De Telegraaf beginnen een nieuw mediabedrijf met de nadruk op ‘storytelling’.

Paradijs en Emmer willen als Paradijs & Emmer Trusted Media de verhalen achter bedrijven ontginnen, op basis van een quick scan, een communicatieplan maken en een newsroom opzetten, vertellen beide initiatiefnemers aan het FD en Adformatie.

Paradijs noemt als voorbeeld Jyske Bank, een van de grotere banken uit Denemarken. Die zijn een eigen videokanaal begonnen, als een soort RTL Z. Ze hebben daarvoor journalisten in dienst genomen.

Paradijs vertrok bij De Telegraaf na een conflict over een nieuwe koers, waarbij diverse onderdelen van de krant meer zelfstandige merken zouden worden. Paradijs verzette zich hevig tegen deze ‘desintegratie’.

Met de start van het mediabedrijf is ook een boek verschenen, ‘Ga uitgeven Staatsgreep in de media’.

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond