Deel dit artikel
-

Studenten bedenken interactief on demand-concept voor KPN

Tweedejaarsstudenten van de opleiding Media en Entertainment Management (MEM) en eerstejaarsstudenten van de Engelstalige opleidingsvariant van Inholland Den Haag hebben een interactief on demand-concept voor KPN ontwikkeld.
 
Léon van Maren, Oliver Miles, Marnix Rollfs of Roelofs, Noah Paul en Alexandru Chiric kregen de opdracht om binnen acht weken een innovatief concept te ontwikkelen en bedachten met KPN Moods een programma dat series en films afstemt op de behoefte van de kijker.

Die krijgt de regie in handen. Het is volgens de studenten zelf een gebruiksvriendelijk programma dat vergelijkbaar is met muziekplatform Spotify. Je kiest een genre met je favoriete acteur en bijvoorbeeld de term humor, en het programma wordt aangepast op jouw persoonlijke wensen. Vervolgens kun je ook alvast selecteren welke film of serie je daarna wilt kijken.

KPN wil graag nog een keer met de studenten rond de tafel te zitten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond