Deel dit artikel
-

Studenten gaan Rotterdam helpen met digitale innovatie

Met een financiële injectie van bijna drie ton kunnen onderzoekers, docenten en studenten van Hogeschool Rotterdam winkeliers in de Rotterdamse binnenstad helpen bij de (digitale) innovatie.

Het project Retailinnovatie in Rotterdam heeft als doel om innovatievermogen, concurrentiekracht en toekomstbestendigheid van deze midden- en kleinbedrijven te versterken. Behalve kleine ondernemers participeren de gemeente Rotterdam, brancheorganisaties, vastgoedbedrijven en enkele grootwinkelbedrijven.

De subsidie is afkomstig van het Nationaal Regieorgaan Praktijkgericht Onderzoek SIA, dat onderzoek aan het hbo bevordert.

Het project is een samenwerkingsverband van Kenniscentrum Creating 010, de onderwijsinstituten Willem de Kooning Academie en Instituut voor Communicatie, Media en Informatietechnologie en de opleiding Small Business en Retail Management van Hogeschool Rotterdam.

Partners in het project zijn: C. Cruden, Donner, Joline Jolink, New Fork, Rib Eye Steak, ‘s Zomers Bloemen, DLVS-Creative Collective, Studio Lost & Found, User Advocate, Vivre Evenementen, de Bijenkorf, Media Markt, Stadsontwikkeling gemeente Rotterdam en Stichting Rotterdam City (fusie van Ondernemers Federatie Rotterdam City met Vereniging Lijnbaan Akkoord).

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond