Tevredenheidsmanager voor HelloFresh

Leverancier van maaltijdboxen HelloFresh heeft een tevredenheidsmanager aangesteld, waardoor de klanttevredenheid volgens het bedrijf zelf sterk is gestegen.
Begin februari meldde de Consumentenbond dat het ruim honderd klachten had ontvangen over onduidelijke voorwaarden van cadeaukaarten van HelloFresh. Ook de agressieve verkoopwijze werd niet op prijs gesteld.
Daarop is door het bedrijf actie ondernomen. Klanten krijgen nu per omgaande een concreet antwoord op hun vragen, er is een chatmogelijkheid op de HelloFresh-site waar klanten met hun vragen, klachten en suggesties terecht kunnen en er wordt structureel en persoonlijke nazorg gegeven.
Alle verkopers zijn opnieuw getraind en de voorwaarden zijn waar nodig verhelderd of aangepast.
Ruim 2000 klanten hebben inmiddels actief meegewerkt aan een klantonderzoek. Daaruit dat het overgrote deel van de gebruikers van HelloFresh ‘heel tevreden tot buitengewoon tevreden is’.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
Patrick
Het blijft dan ook gewoon de voedselbank voor juppen 🙂
piet
Die gaat het druk krijgen.