Deel dit artikel
-

“De woonwereld loopt online zó achter”

Meubeltrack Media is een nieuw mediabureau dat voortvloeit uit marktplaats Meubeltrack.nl. Het nieuwe bedrijf wil de meubelbranche online helpen en het onderscheid maken in creatie met focus op performance.

Eind oktober ging het nieuwe bedrijf van Rob Bogaers live. “De woonwereld loopt erg achter. Daarom richten we ons op merken die stappen willen maken naar marketplacemarketing. Ze willen rechtstreeks aan consument verkopen.”

Meubeltrack Media zoekt zijn klanten in de groep ondernemingen die al omnichannel werken maar zelfstandig niet verder komen. “Merken en fabrikanten willen zonder uitzondering de consument beleveren. Ze willen weten wat de klant beweegt. De rol van de retailer daarin is ondergeschikt.”

Net als in alle andere sectoren verandert klantreis van interesse en oriëntatie tot daadwerkelijke aankoop. “Ze voelen dat wel aan, maar weten niet hoe ze daar op moeten aansluiten. Oriëntatie gebeurt steeds meer op internet, maar tachtig procent van de aankoop gebeurt offline. In het spel daar tussen maken wij het onderscheid.”

Met zijn marktplaats Meubeltrack heeft Bogaers al jaren ervaring in de woonbranche. De ervaringen daar leren dat fabrikanten en merken aansluiting zoeken tot sites als Blokker, bol.com en VidaXL. Het nieuwe mediabureau doet concepting, productie en marketing.

Foto: Ken Hawkins (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Kees

Tja, dan heb je van die webwinkels met alleen maar een webwinkel, zonder toonzaal. Op foto’s en op een beeldscherm is het toch echt heel anders dan in het echt. Lekker achter blijven lopen, zou ik zeggen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond