Haal meer rendement uit je marketingactiviteiten met de juiste first-party data

Verzamelen, opschonen en verrijken: zo haal je meer rendement uit je marketingactiviteiten met de juiste first-party data.

Met het verdwijnen van third-party cookies wordt first-party data steeds essentiëler. Aan bedrijven de taak om aan voldoende en kwalitatieve first-party data te komen. En bij ‘kwalitatief’ gaat het vaak mis: in de gemiddelde database zit al snel tot 30 procent vervuiling, door bijvoorbeeld dubbele profielen. Door die vervuiling heeft werken aan personalisatie en A/B testen weinig zin en kunnen marketingactiviteiten niet worden geoptimaliseerd.

In deze sessie vertelt Peter van der Schaar, directeur van Basedriver, je alle ins en outs over voldoende en betrouwbare first-party data. Hoe verzamel je deze data op legitieme wijze? En hoe ga je aan de slag met het ontdubbelen, opschonen en verrijken van die data om er vervolgens meer rendement mee te behalen?

Spreker: Peter van der Schaar (Directeur & Marketing manager bij Basedriver)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Ronald ter Voert

20K



Gerelateerde artikelen