-

Merken die er nu niet toe doen voor consumenten missen de boot

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor MMMatter. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met MMMatter’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Consumenten zijn bereid om merken echt een rol te laten spelen in hun leven. Merken kunnen – en moeten – er anno 2022 daarom toe doen! 

Mensen verwachten steeds vaker dat merken positieve impact maken, zowel in hun eigen leven als voor de maatschappij. Leer in deze video hoe de juiste content merken en consumenten verbindt en hoe je merken future-proof maakt en houdt.

Wienke Truijen (A.S. Watson Health & Beauty Benelux) en Dolly van den Akker (MMMatter) vertellen je alles over de rol van meten, shopper insight versus consumer insights en het belang van de emotionele connectie. Als merken die handschoen nu niet oppakken, missen ze de boot, waarschuwen de twee.

Sprekers: Wienke Truijen (Head of Marketing Strategy & Innovation bij A.S. Watson Health & Beauty Benelux) en Dolly van den Akker (CEO van MMMatter).

Collectie: Emerce EDAY

Host: Krijn Schuurman

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond