-

TomTom: navigatie van B2C naar B2B

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat Emerce je gegevens in de Emerce database zet en je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten stuurt, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Digitale transformatie gaat maar voor een klein deel over technologie. Het belangrijkste is om de mind set van de organisatie te veranderen. Bij TomTom moest de focus van volume naar lead generation.

TomTom maakt, net als bijvoorbeeld Philips, een transformatie door van B2C- naar B2B-bedrijf: van navigatiekastjes naar location technology. Om deze shift te maken moest binnen marketing op verschillende vlakken het roer om: hoe haal je leads binnen met een verhaal over de toekomst?

TomTom is een enorm sterk merk, maar de perceptie ervan is niet in lijn met de nieuwe strategie. Remko Strik vertelt wat de essentiële verchillen zijn tussen een B2C- en een B2B-benadering en hoe de mind set van de organisatie daarbj is veranderd.

Spreker

Remko Strik (Head of Digital, TomTom)

Host 

Gerco van Leeuwen (E-business specialist, Würth Nederland B.V.)

Collection 

B2B digital

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond