-

Waar begin je als je de ROI van je content inzichtelijker wilt maken?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Fingerspitz. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Fingerspitz’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe laat je content werken voor de groei van je merk? Leer hoe je de effectiviteit van content meet en maximaliseert.

De effectiviteit van content aantonen en maximaliseren is één van de grootste vraagstukken van dit moment. Deze talk met Bas Boomaars (Creatief strateeg bij Fingerspitz) geeft een inspirerende en hands-on methode om content te laten werken voor de groei van je merk.

Hij vertelt hoe je de Return on Investment (ROI) van je content stap voor stap in kaart kunt brengen en waar je moet beginnen. Hij heeft ruime ervaring met concepting, content-creatie, online campagnes en content-strategieën.

Spreker: Bas Boomaars (Creatief Strateeg bij Fingerspitz)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Hielko van der Molen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond