Deel dit artikel
-

Calzedonia Group naar Emerce eRetail

Matteo Molon, hoofd e-commerce bij de Calzedonia Group, komt naar Emerce eRetail op 18 maart in ’t Spant in Bussum. Calzedonia is één van de grootste fashionretailers in Europa, met meer dan 3000 winkels wereldwijd.

In 2010 besloot het bedrijf om ook een online business op te zetten met de lancering van de eerste e-commercesite van één van hun merken, Intimissimi. Met een erfenis van meer dan 25 jaar retail, was de grootste uitdaging een multichannel-aanpak te vinden, die zowel de franchisers als ook de klanten zou betrekken in dit project. Matteo Molon, hoofd e-commerce vertelt.

Voor het vierde achtereenvolgende jaar organiseert Emerce hét e-commerce congres voor de Nederlandse retailbranche. Andere sprekers tijdens eRetail zijn onder andere: John Mangelaars, CEO van Travix International, Willem Wijnen, Chief Marketing & E-commerce bij The Sting, Gracia Amico, Hoofd E-commerce van het Britse Hobbs, Roy van Keulen van Multi-Channel bij Maxeda en Ronald Boeckx, CEO van e5 Mode.

Inschrijven kan hier. Emerce-leden profiteren van 100 euro korting en betalen 395 euro.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond