Deel dit artikel
-

Eerste sprekers van Social Conference bekend

Digitaal strateeg Tiffany St James, TED-spreker en voorheen Head of Social Media bij de Britse regering, komt naar Nederland voor The Social Conference 2015 in februari. Tiffany heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van grote organisaties in de transformatie naar een digital first strategie.

Ook aanwezig is Roeland Dietvorst, neuromarketing onderzoeker bij EURIB. Hij legt uit hoe je je immateriële meerwaarde creëert voor de organisatie of merk.

Karlijn Vogel-Meijer vertelt over de sociale strategie bij KLM. Social commerce is een van de drie pijlers van KLM social media strategie. Het verkopen van tickets is alleen mogelijk als de overige pijlers, zoals servicing, optimaal zijn ingevuld.

Een leerzame praktijkcase is die rond SneakerDistrict: twee jonge ondernemers die een aantal jaar geleden startten met een pop up store en nu tussen de grote merken in de top 10 lijstjes staan van Facebooklikes & Instagramvolgers.

Bij veel bedrijven mist er een strakke koppeling tussen de top down verhaallijnen vanuit het merk en de bottom-up verhaallijnen vanuit social. Een panel met Vodafone, Nuon, Spinning Records en CitizenM over een goede aanpak en de strategieën er achter.

The Social Conference vindt plaats op 12 februari. Emerce leden profiteren van 100 euro korting.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond