Deel dit artikel
-

Mindshare lanceert marketingboutique voor (r)etailers

Mediabureau Mindshare lanceert een nieuw label, Shop+, dat nieuwe marketingtechnieken introduceert bij retailers en webwinkels. Dit is betrekkelijk nieuw terrein voor de WPP-dochter.

Het team begint klein, want de internationale markt zal worden bediend met een groepje van twaalf man. Dat zal in de komende periode groeien, afhankelijk van hoe groot de vraag uit de markt is.

Shop+ brengt nieuwe technologie als beacons naar fysieke winkels en zaken als dynamic pricing en promoties naar online shops. De technologieleveranciers bevinden zich overwegend in Noord-Amerika, dus daar zullen de activiteiten van het nieuwe bureau zich zeker in eerste instantie afspelen.

Partners zijn: Checkout 51 en Footmarks, beiden hebben beaconkennis, en mobiele couponkenner inMarket.

Er komt een Europees kantoor, vertelt de leiding van Mindshare. Dat zal vanuit Londen worden bestierd.

Foto: Mark Towning (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond