Deel dit artikel
-

Weer Duitse overname door Accenture Interactive

Accenture Interactive koopt het creatieve bureau Kolle Rebbe uit Hamburg en vergroot zijn digitale expertise op de oostelijke markt daarmee binnen twee jaar tijd met zo’n duizend man.

Hoeveel geld met de overname van Kolle Rebbe is gemoeid houden de partijen voor zich. Het gaat om een bureau van bijna 25 jaar oud met driehonderd medewerkers. Het is een gevestigde naam op de Duitse markt. Tot de klanten behoren onder meer Google, Netflix, Audi, DAZN, Netflix en TUI Cruises.

Accenture lijkt versneld te investeren om een positie op de bouwen in een van Europa’s grootste markten. Begin februari 2017 verwierf het de meerderheid in digitaal bureau SinnerSchrader uit Hamburg en in januari 2018 kocht met Mackevision uit Stuttgart om in de zomer van dit jaar ook designaffairs aan zijn portfolio toe te voegen.

Met de overname van Kolle Rebbe komt het lokale personeelsbestand op meer dan duizend man.

In Nederland is Accenture Interactive eigenaar van Mobgen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond