
Collection
Engage 2023
De interactie met je sociaal- en milieubewuste klant is een frictieloze, gepersonaliseerde ervaring. Hoe breng je de dialoog met je klant op gang, en hoe houd je de interactie gaande? Wat doe je met al die geweldige insights? Level up your tactics. Verruk en verras met tech en data.
Populaire sprekers
Bekijk alle sprekers
Suzanne Mittendorff
Global Customer Experience Manager, Swapfiets
Fietsen aanbieden als een dienst

Henriette Setz
Directeur operations/Chief Operations, Essent
Essent deelt learnings van de energiecrisis

Milan Voet
Oprichter, STËLZ
STËLZ: engagement door guerilla marketing en social media

Bjorn Smulders
Customer Journey Manager, Carglass
Customer Experience bij Carglass

Anouk Butterlin
Projectleider, Stichting Accessibility
Leren van onderzoek naar toegankelijke en gebruiksvriendelijke webshops voor senioren

Lieven Swinnen
Manager Digital, Essent
Essent deelt learnings van de energiecrisis

Martijn Simons
General Manager Benelux, Nordics & Emerging Europe, Freshworks
De meerwaarde van AI voor zowel externe als interne klantomgevingen

Martin Melis
Director Solution Consulting, Verint
Hoe AI en data automatisering van CX een boost geeft in Verint’s Open CCaaS Platform