We moeten ITP nu echt serieus gaan nemen
Nu Intelligent Tracking Prevention zo ongeveer de standaard wordt, moeten online marketeers echt voor een nieuwe benadering kiezen. Gelukkig is er nog veel mogelijk.
Nu Intelligent Tracking Prevention zo ongeveer de standaard wordt, moeten online marketeers echt voor een nieuwe benadering kiezen. Gelukkig is er nog veel mogelijk.
Van het gebruik van data tot nepnieuws, als marketeers ervaren we een dalend consumentenvertrouwen. Terwijl opkomende technologieën juist kunnen helpen
Dentsu Aegis Network (DAN) maakt bekend dat de bedrijvengroep Oxyma overneemt. Deze overname betekent de lancering van het label Merkle in Nederland onder de vlag van Dentsu Aegis Network...
Saskia Wagenmakers volgt per 1 september Mark van Dijk op als managing director van iProspect.
De meeste adverteerders die hun campagnes op GeenStijl en Dumpert staakten, zetten die na het weekend al weer aan. Een andere groep begon pas sinds afgelopen maandag überhaupt na...
De datatak van Dentsu Aegis Nederland, DAN DNA, gaat meer consultancywerk voor externe klanten te doen en stelt Frederic Baumann aan om dat op te tuigen. Hij wordt ook...
De dataspecialisten van Dentsu Aegis Nederland werken sinds kort hoofdzakelijk voor externe klanten. Een ingrijpende verandering na anderhalf jaar leren en proberen.
Dentsu Aegis Network Nederland heeft de social advertising-teams van iProspect en Isobar|Social Embassy samengevoegd.
Robbert Rosseboom verlaat Accenture om baas Datatechnologie te worden bij DAN DNA, onderdeel van Dentsu Aegis Network in Nederland.
De data-afdeling van Dentsu Aegis Network Netherlands, DAN DNA, gaat een samenwerking aan met het Deense Motley.
De Engelse tak van bureaunetwerk Dentsu Aegis koopt Ecommera, een dataspecialist voor retailers.
De dataspecialisten van alle dochterbedrijven van Dentsu Aegis Network Nederland gaan over naar een nieuw gevormd bedrijf. Het label DNA legt zich puur toe op datatoepassingen voor Marketing en...