Meer Artikelen

Soepele overgang van Universal Analytics naar Google Analytics 4? Begin op tijd!

Universal Analytics wordt Google Analytics 4 in 2023. Dat is best een grote verandering. Begin dus op tijd: plan, train, vergelijk en blijf op de hoogte.

Analytics

KLM stelt dentsu aan als marketingpartner

KLM heeft een nieuw bureau gekozen voor zowel creatie als media-inkoop. Vanaf dit najaar verzorgt dentsu Benelux de wereldwijde marketing van de luchtvaartmaatschappij.

Marketing
Premium

‘Adverteerders onrustig naar Black Friday’

“Het is heel onrustig. Adverteerders zijn zoekende naar het momentum. Ze zoeken positionering”, vertelt Reynder Bruyns. Hij is hoofd Strategie bij Dentsu in Nederland.

Marketing
Premium

Dentsu opent internationaal reclameloket Dentsu Gaming

Reclamereus Dentsu lanceert een loket waar merkadverteerders terecht kunnen om zich met zijn boodschappen te positioneren in games.

Marketing
Premium

‘Mondiale reclamemarkt herstelt jaar sneller’

Reclame-uitgaven internationaal zullen dit jaar met 10,4 procent toenemen tot 634 miljard dollar. De uitgaven komen een jaar eerder voorbij pre-coronaniveau dan verwacht.

Online advertising

Reynder Bruyns (dentsu): ‘Geef meer aandacht aan de daadwerkelijke impact van je communicatie.’

Reynder Bruyns, Strategy Director bij dentsu over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen. Deel 2 uit een interview-reeks over dit onderwerp. 

Privacy
Premium

Nieuw managementteam voor dentsu media Nederland

De mediatak van dentsu Nederland heeft een nieuw managementteam aangesteld dat verantwoordelijk is voor de dagelijkse leiding over bureaus iProspect, Carat, dentsu X, Vizeum, Posterscope en dentsu data labs.

Digital Agencies

Aegis Nederland wordt Dentsu

Communicatiebedrijf Aegis Media gaat in Nederland verder onder de naam van Dentsu, de nieuwe Japanse eigenaar. Aegis heet hier nu formeel Dentsu Aegis Network Netherlands.

Online marketing

IgnitionOne zelfstandig na overname door management

Het management van marketingtechnologiebedrijf IgnitionOne neemt samen met investeerder ABS Capital Partners alle aandelen van de onderneming over.

Online marketing

Reclamereus Dentsu voltooit overname Aegis

Het Japanse Dentsu Inc. heeft de overname van de Aegis Group voltooid. De creatieve agentschappen Carat, iProspect, Isobar en Vizeum gaan voortaan onder de noemer Aegis Media opereren, maar behouden hun naam. Het hoofdkwartier komt in Londen.

Isobar en iProspect voor vier miljard naar Dentsu

Aegis, het moederbedrijf van onder meer Isobar en iProspect, valt voor vier miljard euro in handen van het Japanse reclameholding Dentsu.