Soepele overgang van Universal Analytics naar Google Analytics 4? Begin op tijd!
Universal Analytics wordt Google Analytics 4 in 2023. Dat is best een grote verandering. Begin dus op tijd: plan, train, vergelijk en blijf op de hoogte.
Universal Analytics wordt Google Analytics 4 in 2023. Dat is best een grote verandering. Begin dus op tijd: plan, train, vergelijk en blijf op de hoogte.
KLM heeft een nieuw bureau gekozen voor zowel creatie als media-inkoop. Vanaf dit najaar verzorgt dentsu Benelux de wereldwijde marketing van de luchtvaartmaatschappij.
“Het is heel onrustig. Adverteerders zijn zoekende naar het momentum. Ze zoeken positionering”, vertelt Reynder Bruyns. Hij is hoofd Strategie bij Dentsu in Nederland.
Reclamereus Dentsu lanceert een loket waar merkadverteerders terecht kunnen om zich met zijn boodschappen te positioneren in games.
Reclame-uitgaven internationaal zullen dit jaar met 10,4 procent toenemen tot 634 miljard dollar. De uitgaven komen een jaar eerder voorbij pre-coronaniveau dan verwacht.
Reynder Bruyns, Strategy Director bij dentsu over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen. Deel 2 uit een interview-reeks over dit onderwerp.
De mediatak van dentsu Nederland heeft een nieuw managementteam aangesteld dat verantwoordelijk is voor de dagelijkse leiding over bureaus iProspect, Carat, dentsu X, Vizeum, Posterscope en dentsu data labs.
Communicatiebedrijf Aegis Media gaat in Nederland verder onder de naam van Dentsu, de nieuwe Japanse eigenaar. Aegis heet hier nu formeel Dentsu Aegis Network Netherlands.
Het management van marketingtechnologiebedrijf IgnitionOne neemt samen met investeerder ABS Capital Partners alle aandelen van de onderneming over.
Het Japanse Dentsu Inc. heeft de overname van de Aegis Group voltooid. De creatieve agentschappen Carat, iProspect, Isobar en Vizeum gaan voortaan onder de noemer Aegis Media opereren, maar behouden hun naam. Het hoofdkwartier komt in Londen.
Aegis, het moederbedrijf van onder meer Isobar en iProspect, valt voor vier miljard euro in handen van het Japanse reclameholding Dentsu.