Waarom B2B Black Friday ook zou moeten omarmen
Trends in B2C waaien vaak over naar B2B. Tot nu toe was dat met Black Friday niet echt het geval. Lijkt dat te veranderen?
Trends in B2C waaien vaak over naar B2B. Tot nu toe was dat met Black Friday niet echt het geval. Lijkt dat te veranderen?
Het Europees werkende online bureaunetwerk Emakina Group zag de omzet in 2017 stijgen met 3,8 procent tot 80,3 miljoen euro. De winst (ebitda) steeg 6 procent tot 5,7 miljoen. Voor 2018 wordt rekening gehouden met een enkelcijferige groei in de bedrijfsopbrengsten.
Salesforce benoemt Emakina de eerste Strategic Solution Partner in Europa bij zijn Commerce Cloud-partnerprogramma. Voor Emakina is dat een aansprekende extra richting klanten die zich op het bureau oriënteren.
Huidige CCO Sjoerd van Gelderen en CTO Seth van der Maas worden co-managing directors van Emakina Nederland. Geert Rietbergen schuift op en gaat de Emakina Group in Azië ontwikkelen.
Emakina Group koopt CRM-bedrijf k.section en richt daarmee een apart CRM Competence Center in.
Fullservice internetbureau Emakina Nederland verhuist zijn hoofdkantoor naar de Amsterdamse Houthavens, waar een nieuw pand wordt gebouwd.
Digital bureau Emakina Nederland won de pitch om creatie en strategie te gaan verzorgen voor het internationale Wolford, maker van luxe been- en lijfmode.
De beursgenoteerde groep internetbureaus van Emakina Group realiseerden afgelopen halfjaar een omzet van 32,5 miljoen euro, een plus van twintig procent.
Internetbureaugroep Emakina koopt koopt branchegenoot diamond:dogs uit Oostenrijk om zijn positie op de Duitstalige markt te verstevigen.
Het Europees werkende internetbureau Emakina boekt over 2014 een omzet van 56 miljoen euro. Nederland levert een stevige bijdrage aan de groei van twaalf procent. De leiding verwacht dit jaar meer te groeien in het buitenland.
Het Europese full service internetbureau Emakina noteert over 2013 een omzet van 50,1 miljoen euro, een toename van drie procent.
Fullservice internetbureau Emakina breidt zijn bereik uit naar Italië door een samenwerking te sluiten met branchegenoot Domino.
Internetbureau Emakina Nederland trekt het hoofd CRM van Samsung Benelux aan om zijn nieuwe, eigen CRM-tak in te richten.
Directievoorzitter Denis Steisel van Emakina Group verlaat zijn positie en wordt vervangen door Brice Le Blévennec en Karim Chouikri.
Emakina koopt internetbureau Relephant uit Amsterdam voor enkele miljoenen euro’s. Daarmee breidt zijn positie uit tot een fullservice internetbureau.