Meer Artikelen

Premium

Workshop: effectiever aan de slag met Digital out of Home

Digital out of Home (DOOH) rukt steeds verder op en de mogelijkheden groeien. Zelfs Google is inmiddels aan boord. Hoe zet je het effectiever in?

Digital Transformation

Emerce magazine #192 | Gratis download

In deze editie onder andere een coverinterview met de CEO’s van TestGorilla en Venly (de nummers 1 en 2 van de Emerce Top 10 European Startups 2022), een feature over hoe (digital) agencies hun invloed kunnen aanwenden voor een betere wereld en een achtergrondverhaal over de toekomst van crypto na de crash. En natuurlijk nog veel meer.

Marketing
Premium

Emerce.nl voert lezersaccounts in, ook Premium

Gebruikers van Emerce.nl kunnen vanaf vandaag gratis een lezersaccount aanmaken. Daarnaast voeren we betaalde Premium-abonnementen in met toegang tot extra, hoogwaardige content.

Media

Emerce magazine #191 | Gratis download

In deze editie o.a. een interview met Annemarie de Munnik, Marketing Director LEGO Benelux. En wat ligt er in de toekomst van Lightyear?

Marketing
Premium

Column: waarom geen abonnementen als NFT’s?

Inmiddels hangt om NFT’s een zweem van hypes, onzin en bedrog. Jammer, want écht nuttige toepassingen zijn er wel degelijk: zoals digitale abonnementen.

Digital Transformation
Premium

Column: Post-reality

Het lijkt alsof nep en echt steeds meer door elkaar heen lopen. Maar is dat echt zo, of Is ‘fake’ in de echte wereld eigenlijk niets nieuws?

Virtual reality

Emerce magazine #190 | Gratis download

Met in deze editie o.a. een coverstory over over Snap, Google en Niantic en de ‘real life metaverse’ en een achtergrondverhaal over de toekomst van Twitter en de ideeën van Elon Musk.

Marketing

Column: Exodus 3.0

Het fenomeen van techwerkers die ontslag nemen heeft een pakkende naam: ‘the great resignation’. Zou het zo’n vaart lopen of waait de trend snel over?

Recruitment

Emerce magazine #189 | Gratis download

Met in deze editie een interview met Oscar Diele van Flinders, marketplace strategie postcovid en een artikel over de groeiende markt van climatetch.

Marketing

Emerce100 2022

Lees hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld.

Emerce 100

Emerce magazine #188 | Gratis download

Met in deze editie een coverinterview met Yorick Naeff, CEO bij Bux, een analyse over NFT’s en nog veel meer.

Marketing

Column: Het holle Holodeck

Jaren terug ging ik naar de opening van Amsterdams pop up virtual reality-bioscoop. Getooid met een kekke bril keken we naar enigzins korrelige beelden. Als je je hoofd draaide naar iets nét buiten je blikveld, had je ineens een hele andere film. Bijzondere ervaring. Het voegde alleen weinig toe om samen naar de bios te gaan. Je zat in je eigen brillenwereldje. 

Augmented Reality

Geen .jpg, wel een revolutie

We zijn nu in staat om bedrijven te bouwen waar eigenaarschap mede verdeeld wordt onder de gebruikers en de bouwers, gefaciliteerd door tokens zoals NFT’s. 

Digital Transformation

Emerce magazine #187 | Gratis download

Met in deze editie interviews en verhalen over de Nederlandse online gokmarkt, verduurzaming in e-commerce, innovatie de fitnessmarkt en nog veel meer.

Marketing

Column: Hetzelfde schuitje

We varen ons sloepje over het IJ richting Amsterdam Noord. Mijn vriend en ik zijn beginnende schippers, dit wordt onze eerste verre tocht. 

Disruptie