More artikelen

Op weg naar een cultuur van experimenteren

Organisaties met een digitaal product zullen het zonder een experimenteercultuur bijzonder lastig krijgen om de aandacht van de gebruiker voor zich te blijven winnen

Conversie

Kledingkast voor digitale fashion

Om de massa kennis te laten maken met virtuele mode ontwikkelden The Fabricant en Your Majesty LEEL.

Retail

Campagnepanel: ‘Ik mis iets niéuws’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een opmerkelijke combinatie van audioreclame in metrostations, billboards en een QR-code.

Online marketing

Pyrrusoverwinning

Op 31 augustus stopte The New York Times na 81 jaar met het publiceren van tv-gegevens. Het befaamde ‘spoorboekje’ was niet meer van deze tijd

Video

De app store als zandbak

De digitale wereld is steeds vaker het strijdtoneel van ruzies tussen landen of bedrijven. En het niveau ervan ontstijgt nauwelijks dat van de zandbak.

Mobile

Workshop: aan de slag met inclusieve marketing

De Nederlandse bevolking is divers en multicultureel, wat het een uitdaging maakt om iedereen te bereiken.

Online marketing

Een kijkje in de verre toekomst van technologie

Moderator Anouk Vleugels (redacteur bij TNW) neemt met Genevieve Bell (professor aan de Australian National University) gedurende TNW2020 een kijkje richting de toekomst

Artificial Intelligence

Een stappenplan om teams op afstand te inspireren #TNW2020

In COVID-tijden is thuiswerken meer of minder het nieuwe normaal geworden. Om teams op afstand aan te sturen, speelt inspiratie een essentiële rol.

Coronacrisis

Emerce trekt nieuw kapitaal aan, aandeelhouder Axivate stapt uit

Emerce trekt nieuw kapitaal aan met behulp van tien internetondernemers om de transitie naar een online videoplatform te realiseren. Zij ondersteunen de verdere ontwikkeling naar een voornamelijk digitaal portfolio. Over het bedrag worden geen nadere mededelingen gedaan.

Venture

Penny wise, pound foolish

Microsoft CEO Satya Nadella zei onlangs dat er in twee maanden een acceleratie heeft plaatsgevonden die anders minstens twee jaar zou hebben gekost. 

Security

Starlink, op weg naar een wereldomvattend telecomnetwerk

Jij en ik kunnen ons een leven zonder internet nauwelijks meer herinneren of voorstellen, maar zo’n vier miljard anderen zijn de afgelopen maanden niet online geweest.

Communicatie

Marketing in crisistijd

Het marketingbudget lijkt het ideale potje om op te bezuinigen tijdens een crisis. Vorige crises laten echter zien dat dat […]

Online marketing

Virtuele museumweek

Als alternatief voor de Nationale Museumweek ontwikkelden XSAGA en Capitola het Gouden Pronkstuk: een 3D-model van de Dam.

Virtual reality

Column: Keuzekalmte

Begin dit jaar is vrij geruisloos het ‘merkloze merk’ Brandless ten onder gegaan. Een direct-to-consumer-bedrijf dat efficiënt verantwoordere gebruiksproducten met minder ingrediënten en minder marketing-bullsh*t verkocht.

Strategy

Zo maak je landingspaginateksten die wél converteren

Wat levert meer rendement op? Een goed online design zonder tekst of een goede tekst zonder design? Design zonder tekst is slechts decoratie.

Conversie