Op weg naar een cultuur van experimenteren
Organisaties met een digitaal product zullen het zonder een experimenteercultuur bijzonder lastig krijgen om de aandacht van de gebruiker voor zich te blijven winnen
Organisaties met een digitaal product zullen het zonder een experimenteercultuur bijzonder lastig krijgen om de aandacht van de gebruiker voor zich te blijven winnen
Om de massa kennis te laten maken met virtuele mode ontwikkelden The Fabricant en Your Majesty LEEL.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een opmerkelijke combinatie van audioreclame in metrostations, billboards en een QR-code.
Op 31 augustus stopte The New York Times na 81 jaar met het publiceren van tv-gegevens. Het befaamde ‘spoorboekje’ was niet meer van deze tijd
De digitale wereld is steeds vaker het strijdtoneel van ruzies tussen landen of bedrijven. En het niveau ervan ontstijgt nauwelijks dat van de zandbak.
De Nederlandse bevolking is divers en multicultureel, wat het een uitdaging maakt om iedereen te bereiken.
Moderator Anouk Vleugels (redacteur bij TNW) neemt met Genevieve Bell (professor aan de Australian National University) gedurende TNW2020 een kijkje richting de toekomst
In COVID-tijden is thuiswerken meer of minder het nieuwe normaal geworden. Om teams op afstand aan te sturen, speelt inspiratie een essentiële rol.
Emerce trekt nieuw kapitaal aan met behulp van tien internetondernemers om de transitie naar een online videoplatform te realiseren. Zij ondersteunen de verdere ontwikkeling naar een voornamelijk digitaal portfolio. Over het bedrag worden geen nadere mededelingen gedaan.
Microsoft CEO Satya Nadella zei onlangs dat er in twee maanden een acceleratie heeft plaatsgevonden die anders minstens twee jaar zou hebben gekost.
Jij en ik kunnen ons een leven zonder internet nauwelijks meer herinneren of voorstellen, maar zo’n vier miljard anderen zijn de afgelopen maanden niet online geweest.
Het marketingbudget lijkt het ideale potje om op te bezuinigen tijdens een crisis. Vorige crises laten echter zien dat dat […]
Als alternatief voor de Nationale Museumweek ontwikkelden XSAGA en Capitola het Gouden Pronkstuk: een 3D-model van de Dam.
Begin dit jaar is vrij geruisloos het ‘merkloze merk’ Brandless ten onder gegaan. Een direct-to-consumer-bedrijf dat efficiënt verantwoordere gebruiksproducten met minder ingrediënten en minder marketing-bullsh*t verkocht.
Wat levert meer rendement op? Een goed online design zonder tekst of een goede tekst zonder design? Design zonder tekst is slechts decoratie.