Workshop: Aan de slag met neuromarketing voor webshops
Breinprikkels als input voor webshopmarketing: de afgelopen jaren is er veel gebeurd. Wat zijn het nut, de mogelijkheden en beperkingen? We praten je bij.
Breinprikkels als input voor webshopmarketing: de afgelopen jaren is er veel gebeurd. Wat zijn het nut, de mogelijkheden en beperkingen? We praten je bij.
Op deze plek heb ik jarenlang mijn meningen gedeeld over innovatie, media, e-commerce en heel veel andere zaken, maar onlangs betrapte ik mezelf erop dat ik in herhaling dreigde te vallen en dus is het tijd om afscheid te nemen.
De ondergang van de Super League was niets nieuws: herinnert u zich Sport7 nog? De les: vergeet nooit de emotionele lading van een product.
Science fiction wordt ‘science fact’. Van telefoon tot tandenborstel: alles verbonden met het internet. Ook Apple heeft wat nieuws. Hoera of kolonisatie?
De afgelopen jaren zijn er steeds meer bedrijven die bouwen aan een digitale evenknie van de werkelijke wereld. Een digital twin, zogezegd. Niet op productniveau maar de wereld als geheel.
Na de robotisering van een verticale binnenboerderij heeft GROWx naar eigen zeggen als eerste een werkbaar bedrijfsmodel in handen. Met de komst van de digitale Plant Manager is ‘Farming-as-a-Service’ een feit. En staan supermarkten in de rij.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een ‘groene’ podcastreeks van Vattenfall op Spotify.
Er zijn nog mensen die tech geen verrijking van hun leven vinden. Retailers die lijden onder e-commerce, olieboeren die niet in duurzame energie willen, bankiers die maar niet kunnen geloven in cryptocurrencies.
Haal je hoofd uit de cloud en zet je voeten op de grond. Omarm de eenvoud. Zoals Leonardo da Vinci al zei: ‘simplicity is the ultimate sophistication’.
Constantijn van Oranje stelde vorig jaar dat zijn organisatie Nederland een land van unicorns wil gaan maken. Ik geniet van dat soort uitspraken.
Mijn meest activistische moment als jeugdige was een demonstratie tegen de onderwijsbezuinigingen. Ik had geen benul van politiek en er veranderde niks. Nee dan de Gen-Z’s!
Al die verpakkingen, bestelbusjes en retouren: kan dat niet wat duurzamer? Workshop helpt je op weg.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een ‘adventcampagne’ van Google.
In de VS springt iedereen op ‘streaming’. Naast Amazon vooral ook de oude televisienetwerken. Disney Plus groeit ongekend hard
Sectie 230 reguleert in de VS de aansprakelijkheid rondom online uitingen. Bij de Amerikaanse verkiezingen staat 230 weer volop ter discussie.