Met creativiteit campagnes verbeteren
Slim targeten van je doelgroep, testen en bijsturen…We grijpen vaak naar technische tools om online campagnes beter te laten renderen. Maar laten we de belangrijke rol van creativiteit niet...
Slim targeten van je doelgroep, testen en bijsturen…We grijpen vaak naar technische tools om online campagnes beter te laten renderen. Maar laten we de belangrijke rol van creativiteit niet...
Online marketing wordt steeds meer geautomatiseerd. Nergens anders merk je dat zó goed als in Google Ads.
Daniël Verhagen wordt per 1 januari directeur van marketingbureau Happy Leads uit Eindhoven. Hij volgt Mathijs Visser op die commercieel directeur wordt binnen de Happy Horizon groep.
Marketingbureau Happy Leads opent een nieuw label dat zich louter gaat toeleggen op data-analyse. “Alles staat bij ons in het teken van het verhogen van rendement”, licht directeur Mathijs...
De 1 april-grap waarbij een grote Chinees restaurant uit Eindhoven zegt te gaan bezorgen per drone is door miljoenen gezien.
Een bijzondere rondleiding in een bijzonder gebouw: Happy Leads publiceert binnenkort een VR-video voor belangstellenden.