BeterDichtbij brengt patiënt en zorgverlener dichter bij elkaar
Ons leven wordt in de 21e eeuw gedomineerd door gemak. Alles moet makkelijk, snel en laagdrempelig, anders haken we af. Waarom werkt dit – nog – niet in de zorg?
Ons leven wordt in de 21e eeuw gedomineerd door gemak. Alles moet makkelijk, snel en laagdrempelig, anders haken we af. Waarom werkt dit – nog – niet in de zorg?
In de afgelopen vijftig jaar is er weinig veranderd in de manier waarop we met onze zorgverleners communiceren: we gaan nog steeds naar het spreekuur bij de huisarts of het ziekenhuis, ook als we een korte vraag hebben. In deze aflevering van de podcast Innovative Leaders by INFO, vertelt Godfried Bogaerts van BeterDichtbij over innovatie in de zorg, het bouwen van een merk, user-centered zorg, privacy, verdienmodellen, hobbels op de weg, wat je moet doen als je sneller gaat dan de sector waarin je in opereert en lef.
Een reis boeken via platforms als Booking.com en Airbnb is de standaard geworden, maar ook in die markt zijn er […]
De meeste succesvolle bedrijven van tegenwoordig hebben één ding gemeen: ze worden geleid door leiders die begrijpen dat een bedrijf, om te kunnen gedijen, zijn prestaties continu moet optimaliseren, op basis van de markt. Bij digital agency INFO noemen ze dit soort leiders en leiderschapsteams ‘NextGen leaders’. Deze whitepaper beschrijft best practices en praktijkvoorbeelden van Greenwheels, MiniBrew en Jumbo Tech Campus.
Een reis boeken via platforms als Booking.com en Airbnb is de standaard geworden. Toch zijn er ook nog andere spelers die het net even anders doen zoals “techy reisbureau” Vakanties.nl. Bij Vakanties.nl kun je in realtime combinaties maken van vluchten, hotels en huurauto’s en zo zelf je eigen vakantie samenstellen zonder keuzestress, maar mét hyperpersoonlijke suggesties. Bovendien kun je met vragen over je boeking terecht bij de chatbot, Amber.
Het brengen van voetbalnieuws is een soort “kluitjesvoetbal”, waarbij iedereen vecht om de publicatie van hetzelfde stukje nieuws aldus Pieter Zwart. Om deze reden is VI PRO ontwikkeld. Dit product concurreert niet op snelheid, maar vertelt het verhaal achter het voetbal, de voetbal experience. Maar hoe is de digitale transformatie bij Voetbal International (VI) verlopen? En wat zijn de belangrijkste learning? Hoor het in deze podcast “Innovative Leaders by INFO”.
Hoe kun je intern communiceren als je enige kanalen een bulletinboard en wat mail-slots in de pauzeruimte zijn? Deze vraag was de aanleiding voor het zelf ontwikkelen van Speakap. Inmiddels wordt er hard gewerkt aan het veroveren van de internationale markt van communicatieplatformen. Michel la Pierre van INFO gaat hierover in gesprek met Erwin van der Vlist en Patrick van der Mijl, medeoprichters van Speakap.
Een van Nederlands eerste internetbureaus Info.nl verandert zijn naam in INFO om zijn positionering te actualiseren.