Outbrain koopt Ligatus voor native advertising
Het Amerikaanse Outbrain koopt het Europees opererende Ligatus en brengt daarmee twee specialisten op het gebied van native advertising en redactionele aanbevelingen bij elkaar.
Het Amerikaanse Outbrain koopt het Europees opererende Ligatus en brengt daarmee twee specialisten op het gebied van native advertising en redactionele aanbevelingen bij elkaar.
Nick Kalse wordt per 1 september de managing director van Ligatus. Hij volgt Michel Hoekstra op die na negen jaar aan het roer stond.
Google DBM is de laatste grote DSP-partner die Ligatus aan zijn programmatic nativenetwerk toevoegt. Adverteerders kunnen native advertising op een programmatic wijze via Google Doubleclick Manager gaan verkopen.
Performancemarketingnetwerk Criteo sluit zijn systemen aan op het RTB-netwerk (SSP) van Ligatus.
Internetreclamebedrijf Ligatus neemt honderd procent van de aandelen LiquidM over. De dochter van Gruner + Jahr verwerft daarmee een mobiele DSP.
AppNexus en Ligatus sluiten een strategische samenwerking die native advertising naar het programmaticdomein brengt in negen Europese landen.
Internetreclamebedrijf Ligatus viert zin tiende verjaardag en neemt daarmee de gelegenheid zich een nieuwe corporate identity aan te meten.
Reclametechnologiebedrijf Ligatus koopt Veeseo uit Duitsland. Aangesloten uitgevers moeten hierdoor het publiek langer op hun sites kunnen houden en daar meer geld aan verdienen.
Na afrekenmodellen op basis van Cost per click (CPC) en Cost per Lead (CPL) komt performance marketing-specialist Ligatus met een nieuw model op basis van Cost per Download (CPD)...
De Nederlandse tak van advertentienetwerk Ligatus opent een premium netwerk voor mobiele adverteerder. Het gaat om een zogeheten performance based netwerk, waarbij adverteerders betalen naar het resultaat dat hun...