L’Oréal lanceert platform voor micro-influencers
De Duitstalige markt is de eerste in de EU waar L’Oreal LOREALISTAR uitbrengt, een platform voor nano- en micro-influencers.
De Duitstalige markt is de eerste in de EU waar L’Oreal LOREALISTAR uitbrengt, een platform voor nano- en micro-influencers.
De consument verwacht benaderd te worden met een 'personal touch' zonder overal gevolgd te worden. L’Oréal doet dat met zijn online Skin Genius.
Sinds de uitbraak van het coronavirus is het luisteren naar connected devices met bijna de helft toegenomen. Men gebruikt thuis vaker smartspeakers en apps via bijvoorbeeld tv.
De uitbraak van het coronavirus heeft L’Oréal niet enkel onzekerheid en tegenwind gebracht. Chief Digital Officer Lubomira Rochet heeft in acht weken bereikt waar ze normaal drie jaar over...
Amazon voert een nieuwe technologie van L'Oreal in waarmee dames lippenstift kunnen previewen met een app. En met het nieuwe Stylesnap kunnen ze kleding fotograferen en Amazon op vergelijkbare...
Een app die met patroonherkenning puistjes, pukkels en andere oneffenheden aangeeft. Dat is wat l'Oreal aanbiedt, natuurlijk met bijbehorend advies voor verzorgende middelen.
De Makeup Genius app is een regelrechte hit gebleken voor L’Oréal. De app zorgde voor een grotere merkbeleving onder de eigen doelgroep en is direct ondersteunend aan sales. Daarnaast...
Beautyvlogger Monica Geuze is de hoofdpersoon in een nieuwe reeks tv-commercials van L’Oreal. Het fundament van die reclames ligt echter niet op tv, maar op videoportal Haarverhaal.nl.
L’Oreal steekt de tenen in het water met programmatic buying van online display. Televisie en print alleen zijn niet meer goed genoeg om het publiek van het modemerk te...
Cosmeticamerk L’Oréal plaatst een intelligent verkoopmachine op een metrostation middenin New York City.
Cosmeticabedrijf L’Oréal opent volgend jaar een eigen webwinkel. Het Franse bedrijf gaat buiten de reguliere tussenhandel om direct verkopen op de consumentenmarkt.
L'Oreal is met marketingbureau Campfire een bijzondere (Amerikaanse) campagne gestart op Facebook, Pinterest en blogs gewijd aan schoonheidsproducten.