‘Black Friday? Lekker links laten liggen’
"Het is altijd onrustig in deze periode, maar Black Friday zou ik lekker links laten liggen". Webwinkels missen er niets aan. Het is veel drukte om weinig marge, vindt...
"Het is altijd onrustig in deze periode, maar Black Friday zou ik lekker links laten liggen". Webwinkels missen er niets aan. Het is veel drukte om weinig marge, vindt...
De Nederlandse specialist in platformmarketing Maze-One is overgenomen door het Engelse Incubeta.
Amazon is een jaar actief in Nederland. Steeds vaker klinkt de vraag wat het precies kost om via Amazon te verkopen. De verschillende kosten op een rij.
Amazon heeft in Nederland een spetterend jaar achter de rug. Het bereik van het handelsplatform is in twaalf maanden van 3,8 miljoen gegroeid naar 6,5 miljoen Nederlanders van zes...
Het hoogst haalbare voor verkopers op Amazon is goede organische zichtbaarheid. Tijdens de Emerce Update Marketplaces vertelt Tim van der Bilt van Maze-One hoe de weg daar naartoe eruit...
Het opschalen van Amazon.nl heeft in Nederland geen effect gehad op de winkelvoorkeur van de consument, zo laat nieuw onderzoek zien.
De Nederlandse Amazon-specialist Maze-One sluit een samenwerking Local Planet uit Londen om internationale klanten te bedienen.
Bol.com is veruit de populairste marktplaats voor de Nederlandse online shopper. Amazon maakt een slechte beurt, want wordt gezien als de duurste. Deelnemers aan een onderzoek omschrijven het ook...
Bol.com is zonder enige twijfel de populairste marktplaats voor de Nederlandse online shopper. De 'komst van Amazon' lijkt vooralsnog een hype. Men koopt nog liever bij Wish dan bij...
Bureau Maze-One, gespecialiseerd in reclamediensten op Amazon, opent een kantoor in Kopenhagen. Van daar uit zullen de Denen Michael Chabert en Ulrik Grevenkop-Castenskiold de hele Scandinavische markt bedienen.
"De komende jaren worden interessant, want ik denk dat het aantal retailers zal afnemen." De opkomst van online marktplaatsen zorgt daarvoor, denkt directeur Sander van den Hout van De...
Michelle Theeuwen en Martine Kevelham verlaten hun positie als hoofd Retail Media bij bol.com en stappen over naar Maze-One uit Amsterdam. Daar gaan ze de activiteiten rondom media-exploitatie van...