Zo is Philips tot een volwassen martech-stack gekomen
Met een steeds veranderend aanbod van duizenden marketingtools is het creëren van een volwassen martech-stack voor veel organisaties een grote uitdaging.
Met een steeds veranderend aanbod van duizenden marketingtools is het creëren van een volwassen martech-stack voor veel organisaties een grote uitdaging.
Ahold Delhaize en Philips maken bekend wie zijn aanstellen als de vakexperts die zijn aanstellen in het nationale initiatief Kickstart AI, bedoeld om Nederland met dit kennisgebied beter op...
Beeldschermen blijven de beursvloer van IFA in Berlijn domineren: zo heeft TP Vision nieuwe televisies in de 8000-serie aangekondigd. De PUS8602-serie met een 55- en 65-inch modellen is de...
Nieuwe televisies van TP Vision Philips krijgen ruimte voor adverteerders om persoonlijke videocommercials te tonen.
Het weggeven van deze high-end monitor voor de zakelijke markt, doen we puur uit eigen belang. De winnaar moet namelijk één van de belangrijkste eigenschappen van deze monitor voor...
De line-up van sprekers bij de Digital Transformers Award wordt versterkt met Ernst Jan Stigter (CEO Microsoft) Frans van Houten (CEO Philips) en Mattijs ten Brink (algemeen directeur Transavia)....
Met ruim 5 miljoen volgers is Philips een van de grootmachten op Facebook. Daar lanceren zij nieuwe producten en gaan zij in gesprek met de achterban. Hoe weet Philips...
Philips en het Radboud Ziekenhuis hebben op Dreamforce 2014, het congres van Salesforce, een prototype gepresenteerd van een systeem dat ondersteuning biedt aan patiënten met chronische obstructieve longziekten (COPD)....
Philips gaat zijn divisies Healthcare en Consumer Lifestyle samenvoegen om zo nieuwe producten te ontwikkelen en professionele gezondheidstoepassingen uit te werken voor de consumentenmarkt. Dat maakte het bedrijf vanochtend...
Philips (TP Vision) zet vol in op Androidtv-toestellen, met als belangrijkste argument dat die dezelfde snelle gebruikerservaring geven als smartphones. Op de IFA werden zojuist nieuwe nieuwe modellen gelanceerd,...
Philips en Salesforce werken samen aan de volgende generatie relatiebeheer. Dat maakten beide bedrijven gisteren bekend tijdens een perspresentatie in Amsterdam. Philips wil vanuit het platform van Salesforce patiënten...
Philips verkoopt zijn complete Lifestyle Entertainment divisie aan Gibson Brands Inc voor 135 miljoen dollar. Daarnaast verkrijgt Gibson een merklicentie voor zeven jaar.