Hoe Praxis tijdens corona zijn business model en klantenservice omschakelde
Bij Praxis moest tijdens corona de klantenservice een andere rol vervullen. Deze learnings zijn ook interessant voor andere retailers.
Bij Praxis moest tijdens corona de klantenservice een andere rol vervullen. Deze learnings zijn ook interessant voor andere retailers.
In deze podcast ''Traditionele online advertising is dood: is performance based de toekomst?'' gaat Krijn Schuurman in gesprek met Eva Baetsen (Imbull) en Sebastiaan Elsholz (Praxis) over waarde toekennen...
Praxis sluit een samenwerking met Parcel4me uit Tilburg om in een aantal van zijn zaken pakketautomaten te installeren. Consumenten kunnen er hun orders bij webwinkels laten afleveren.
Roy van Keulen stapt op bij Maxeda DIY Group, de uitbater van bekende winkelmerken als Praxis, Brico en Formido.
Praxis is onder de naam Maakk een platform begonnen waar klussers elkaar kunnen helpen met vragen en antwoorden in tekst en beeld.
Praxis.nl opent een zogeheten Plaza, waardoor de online winkelvloer effectief openstaat voor derde verkopers, leveranciers en - in theorie - ook concurrenten.
Tegen het einde van 2014 kan de consument vanuit zijn luie stoel in de Praxis rondneuzen welke producten waar staan. De bouwmarkt is bezig met een digitale omslag waarin...
Bouwmarkt Praxis wil mogelijk iBeacon-technologie inzetten om klanten zeer snel naar specifieke schappen te delegeren. Dat vertelde Floris Benniks van Mirabeau gisteren tijdens Cross Media Café van iMMovator in...
Bij Doe Het Zelf-keten Praxis kunnen klanten voortaan online checken of de artikelen die zij voor hun klus nodig hebben in de winkel aanwezig zijn. In acht Amsterdamse Praxis-winkels...