Juweliersketen Siebel nu failliet
Siebel is failliet. De juweliersketen sloot vrijdag per direct alle 36 winkels en de webshop en vandaag heeft de rechtbank in Amsterdam Frits Kemp van de Amsterdamse firma Fort...
Siebel is failliet. De juweliersketen sloot vrijdag per direct alle 36 winkels en de webshop en vandaag heeft de rechtbank in Amsterdam Frits Kemp van de Amsterdamse firma Fort...
Juweliersketen Siebel heeft vrijdag per direct alle 36 winkels en de webshop gesloten. Een faillissement wordt gevreesd.
CRM-leverancier Salesforce had per 31 december 2004 circa 13.300 klanten die bij elkaar goed zijn voor circa 214.000 betalende gebruikers. Salesforce geldt als uitdager van gevestigde partijen als Siebel.
Siebel Systems is van plan om ook crm-toepassingen op maat te maken. Op die manier hoopt het bedrijf sneller te groeien en een groter marktaandeel te bemachtigen.
Veel mkb-ers blijken onbekend te zijn met de term asp. "Ze zien onbekendheid, afhankelijkheid en verlies van controle over eigen gegevens als een belemmering om over te stappen op...
Salesforce gaat achter de klanten van Siebel aan. "Siebel heeft zo'n slechte reputatie en werkt met zo'n verouderd model dat we makkelijk klanten bij ze weg kunnen kapen." Dat...
De nieuwste generatie online softwaredienstverleners (asp’s) bieden geen toegang tot software, maar tot volledige netwerken, die vergelijkbare mogelijkheden bieden.
"De markt voor crm-producten trekt weer aan. Met name vanuit de middelgrote ondernemingen neemt de vraag naar crm toe. Dat is bemoedigend, want dat is juist de groep die...
Salesforce.com, de Amerikaanse onlinedienst voor relatiebeheer, hoopt de komende jaren een fors deel van de markt voor customer relationship management (crm) te veroveren. Dat vertelde de kersverse hoofd marketing,...
Nadat Siebel Systems aankondigde UpShot over te nemen, een bedrijf dat software via internet verhuurt, proberen concurrenten als Salesforce.com klanten van UpShot weg te lokken. Het tekent de heviger...
De komende vijf jaar zal de kwakkelende markt voor Customer Relationship Management zich herstellen, zo voorziet Forrester Research. Na een afname met meer dan twee miljard dollar in 2002,...
ERM, Employee Relationship Management, gaat over drie jaar qua omzet een grotere markt worden dan CRM, Customer Relationship Management. Dat zei Tom Siebel, ceo van Siebel Systems ,...