Met omnichannel klantenservice van vraag naar dialoog
De lockdowns zorgen voor extra drukte bij de klantenservice. Een omnichannel platform kan zorgen voor een beter beeld van de klant.
De lockdowns zorgen voor extra drukte bij de klantenservice. Een omnichannel platform kan zorgen voor een beter beeld van de klant.
Klanten gebruiken bij voorkeur de telefoon bij dringende of ingewikkelde vragen. Vergeet bij cross border e-commerce dus niet de servicenummers.
Voor klantcontact is telefonie is ook anno 2021 nog alive and kicking. Betrouwbaarheid, gemak en direct contact spelen bij klanten een grote rol.
November en december zijn de maanden van de grote omzetklappers. En dat merk je ook bij de klantenservice. Hoe bereid je je voor op die drukte?
Klantenservice via de telefoon is duur maar zorgt voor een goede klantrelatie. Toch is het mogelijk: dezelfde service tegen minder kosten.
Sound of Data splitst de Travel-activiteiten af en zet die voort onder de naam Roadmap. Dat is een white label app waarmee reizigers van deur tot deur alles kunnen boeken en tracken wat onderweg relevant is.
Technologiebedrijf Sound of Data uit Rotterdam gaat de komende jaren de televoting verzorgen voor het Junior Eurovisie Songfestival.