Meer Artikelen

Met omnichannel klantenservice van vraag naar dialoog

De lockdowns zorgen voor extra drukte bij de klantenservice. Een omnichannel platform kan zorgen voor een beter beeld van de klant.

Customer Service

Servicenummers: belangrijk voor cross-border succes

Klanten gebruiken bij voorkeur de telefoon bij dringende of ingewikkelde vragen. Vergeet bij cross border e-commerce dus niet de servicenummers. 

Customer Service

Waarom telefonie belangrijk blijft als klantcontactkanaal: 5 redenen 

Voor klantcontact is telefonie is ook anno 2021 nog alive and kicking.  Betrouwbaarheid, gemak en direct contact spelen bij klanten een grote rol. 

Customer Service

Hoe bereid je je klantenservice voor op (telefonische) seizoens-pieken?

November en december zijn de maanden van de grote omzetklappers. En dat merk je ook bij de klantenservice. Hoe bereid je je voor op die drukte?

Customer Experience

Kosten besparen zonder je telefonische bereikbaarheid aan te passen

Klantenservice via de telefoon is duur maar zorgt voor een goede klantrelatie. Toch is het mogelijk: dezelfde service tegen minder kosten.

Customer Service

Sound of Data zet Travel-activiteiten apart

Sound of Data splitst de Travel-activiteiten af en zet die voort onder de naam Roadmap. Dat is een white label app waarmee reizigers van deur tot deur alles kunnen boeken en tracken wat onderweg relevant is.

Mobile

Sound of Data doet televoting komend Songfestival

Technologiebedrijf Sound of Data uit Rotterdam gaat de komende jaren de televoting verzorgen voor het Junior Eurovisie Songfestival.

Entertainment