Google Cloud Next 2025: van een tech-verhaal naar processen en toepassingen
De lichten van Vegas flikkeren nooit. Bij Google Cloud Next 2025 was er weinig ruimte voor pauze met de CEO's van Google én Google Cloud op het podium.
De lichten van Vegas flikkeren nooit. Bij Google Cloud Next 2025 was er weinig ruimte voor pauze met de CEO's van Google én Google Cloud op het podium.
Springbok gaat alle online en offline media-activiteiten van WE Fashion beheren en orkestreren.
De silo’s zijn verleden tijd. Social, marketing automation' paid search: zo maar een aantal afdelingen die helaas nog altijd te weinig samenwerken.
Springbok agency heeft in België drie prijzen gewonnen voor de slimme inzet van marketing automation-systeem Selligent.
De transformatie van T-Mobile en Tele2 naar het nieuwe merk Odido was een grootschalige operatie, uitgevoerd onder de strengste geheimhouding
Digital agency Springbok sluit een strategische samenwerking met Joe Public South Africa. De partijen vormen een joint-venture en delen marktkennis en vaardigheden.
“Doe wat ik zeg, niet wat ik doe” is een perfect gezegde voor de huidige staat van e-mailmarketing. Marketeers die
Duurzaam energieplatform Vandebron kiest voor zowel de digitale als de creatieve pitch, waar uiteenlopende gespecialiseerde bureau’s aan meededen, twee keer voor Springbok.
Amsterdams creatief strategisch bureau Dawn gaat vanaf vandaag verder als Springbok, de naam van het bedrijf waar het sinds maart 2022 onderdeel van is.
Loyalty gaat niet meer (alleen) over sparen en kortingen maar over het 'Umfeld' van je klanten: hoe kun je de community ondersteunen?
De opkomst van open source marketing, via AI-modellen, is niet te stuiten en zal het marketingvak naar een nieuwe realiteit tillen.
MMM biedt nog steeds veel voordelen, vooral bij strategische budgetvraagstukken, en zeker nu third-party cookies verdwijnen en de tools 'open source' zijn.