Meer Artikelen

Marketing Mix Modeling voor adverteerders van nu: een revival

MMM biedt nog steeds veel voordelen, vooral bij strategische budgetvraagstukken, en zeker nu third-party cookies verdwijnen en de tools ‘open source’ zijn.

Attributie
Premium

Springbok door overname Duke & Grace naar 400 man

Digital agency Duke & Grace uit Gent wordt onderdeel van Springbok, zo maken de partijen vanochtend bekend.

Venture

Duurzaamheid gaat verder dan doelen behalen: een discussie met Hunkemöller en Hallmark

In deze paneldiscussie staat duurzaamheid centraal. Wat zijn anno 2023 de uitdagingen en hoe kan je duurzaam groeien?

Sustainability

Na third-party cookies: first-party data of toch liever contextueel adverteren?

Zijn first-party data het antwoord op het verdwijnen van third-party cookies? Wellicht slechts als tijdelijke remedie. Contextueel adverteren lijkt slimmer.

Online advertising

Blijft een e-mailadres wel leidend in je klantbeeld?

Apple Mail Privacy Protection heeft marketeers de afgelopen maanden hoofdbrekens opgeleverd. Marketeers stonden opeens voor nieuwe uitdagingen.

Customer Service

‘Wij helpen klanten om merken een positieve impact te laten maken op de maatschappij’

Springbok Agency is een groot onlinemarketingbureau met kantoren in Amsterdam, Utrecht, Den Bosch, Brussel en Mechelen. Springbok doet veel meer […]

Emerce 100

Hoe haal je het maximale uit een Performance Max-campagne?

Performance Max belooft nog effectievere campagnes: lees de ‘learnings’ uit de praktijk over hoe je het meeste resultaat haalt uit een Performance Max-campagne.

Analytics
Premium

Springbok koopt creative agency Dawn

Het Belgisch-Nederlandse digitale bureau Springbok koopt het Amsterdamse creatieve en strategische bureau Dawn.

Online marketing

Google Ads: drie testen met de Hagakure-structuur

We testten Google’s Hagakure-structuur voor advertenties met drie case studies. Algehele conclusie: positief, maar houd de kosten in de gaten.

Online advertising

Vier handvatten voor effectief verandermanagement met OKR

Veranderingen implementeren is altijd lastig. OKR is een methode die bij grote bedrijven effectief wordt ingezet. Lees hier hoe het werkt.

Strategy

Vijf ontwikkelingen waar performance-marketeers in 2022 niet onderuit kunnen

Wat zijn de ontwikkelingen waar we in 2022 meer van verwachten? First-party data, conversion modelling, voice search, visual search, livestream e-commerce.

Online marketing

Brand Lift Study: zo meet je de impact van je brand-media

Het meten van de effecten van branding-activiteiten is niet altijd eenvoudig. Weinig tijd of financiële middelen? Een Brand Lift Study is een goede optie.

Analytics
Premium

Adeptiv gaat door als Springbok

Adeptiv, het label van onder meer Yourzine en Searchresult, neemt de naam van zijn nieuwe eigenaar aan: Springbok. Het zint op meer overnames.

Digital Agencies
Premium

Adeptiv gaat samen met Springbok

Het netwerk van digitale marketingbedrijven Adeptiv wordt verkocht door PostNL en gaat samen met het Belgische Springbok.

Venture