Meer Artikelen

Talpa koopt reclamebureau Brand New Telly

Talpa Network neemt per 1 april reclamebureau Brand New Telly over, dat vooral in de tv-wereld actief is.

Creative

Peter de Mönnink nieuwe CEO van Talpa Network

Peter de Mönnink wordt de nieuwe algemeen directeur van mediabedrijf Talpa Network. Hij volgt Pim Schmitz op. Hij neemt, met eigenaar John de Mol, zitting in de nieuw opgerichte raad van commissarissen.

Media

Talpa Network en KPN met tv-reclame op maat

Talpa Network en KPN beginnen volgende maand een proef met targeted tv-reclame en rollen dat voor de zomer van 2019 uit naar het hele tv-netwerk van KPN. Het staat open voor ieder ander die het model wil toepassen.

Media

Oprichters weg bij Social1nfluencers

Daan Sip en Niels Verhoeven zijn weg bij Social1nfluencers. Hun vertrek markeert het einde van de overgang van het influencernetwerk van SBS naar Talpa Network.

Influencer marketing
Premium

Talpa onderzoekt datagedreven creatie met wetenschappers

Staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken en Klimaat en media-ondernemer John de Mol bekrachtigen vandaag een samenwerking voor onderzoek naar datagedreven creatie.

Artificial Intelligence

Talpa Network kiest voor Tealium

Het onlangs nieuw gepresenteerde Nederlandse mediabedrijf Talpa Network gaat de technologie van Tealium gebruiken om profielen van zijn digitale publiek op te stellen en te verrijken.

Programmatic

ACM keurt overname Emesa door Talpa goed

Toezichthouder Autoriteit Consument en Markt (ACM) heeft geen bezwaar tegen de overname van e-commercebedrijf Emesa door Talpa Network van John de Mol.

Travel

Talpa toont Smart Data Platform

“Echt nieuw is het Smart Data Platform”, zegt Talpa’s CTO Hylke Sprangers. Met de overname van Emesa voegde hij daar gisteren twee belangrijke, nieuwe pijlers aan toe.

Online marketing

Talpa koopt Emesa (Vakantieveilingen.nl)

Talpa Networks van John de Mol koopt Emesa, bekend van Vakantieveilingen.nl. Het mediabedrijf wil merken gaan kopen, bouwen en exploiteren. Met het e-commercebedrijf krijgt De Mol een grote bak aan consumentendata en -intenties in handen.

Travel