RIDE wint pitch Harley-Davidson Benelux
Contentbureau RIDE heeft een pitch gewonnen om de socialcampagnes voor Harley-Davidson te verzorgen en in de Benelux leads te genereren.
Contentbureau RIDE heeft een pitch gewonnen om de socialcampagnes voor Harley-Davidson te verzorgen en in de Benelux leads te genereren.
TamTam wordt strategisch partner voor de realisatie van de nieuwe Eneco-app. Die app gaat een cruciale rol bij de transformatie van energieleverancier naar energiepartner: Energy as a service.
Bureaunetwerk Dept startte gisteren een eigen productiehuis, maar eigenlijk draait dat al sinds oktober 2016. Managing director Diede in’t Veld vertelt wat Unskippable is en hoe het anders dan anderen te werk gaat.
Takeaway.com, in Nederland bekend onder de naam Thuisbezorgd.nl, begint op zijn vijf grootste markten een nieuwe merkbouwende campagne. Ook programmatic display wordt voor branding ingezet.
De dataspecialisten van Dentsu Aegis Nederland werken sinds kort hoofdzakelijk voor externe klanten. Een ingrijpende verandering na anderhalf jaar leren en proberen.
Zowel Koninklijke Grolsch Nederland als de Europa divisie van het moederconcern Asahi hebben het corporate online account ondergebracht bij Outpost11.
Technologiebedrijf Triple uit Alkmaar opent voor dochterbedrijf Beyond Sports een kantoor aan de westkust van de Verenigde Staten. Een lokale agent moet unieke, zelfontwikkelde virtual reality-technologie aan de man gaan brengen.
Fietsfabrikant Gazelle haalt social- en marketingbureaus Expand Online en socialagency a friend of mine van bureaunetwerk Dept in huis om de merk- en productbeleving te verbeteren.
De Embassy of Dutch Creativity organiseert voor de derde keer een handelsmissie naar de Cannes Lions. Tientallen Nederlandse creatieve bureaus werken samen om Nederland internationaal op de kaart te zetten als natie van creatie.
Xplore Group neemt een meerderheidsbelang in het mobiele bureau Touchwonders. Touchwonders is bekend van consumentenapps als Weeronline (HD) en zakelijke applicaties voor onder andere ING, Rabobank en Pon.
Internetspecialisten D-Sign en Clickvin gaan gezamenlijk verder onder de naam Immense. De bedrijven zijn gespecialiseerd in het bouwen van websites, apps, systemen en het optimaliseren van online marketingcampagnes.
Na FrieslandCampina (Chocomel, Mona en DubbelFrisss) heeft nu ook CoolBest a friend of mine (onderdeel van Dept) aangetrokken om de sociale en video content te verzorgen.
Het Franse digitale bureaunetwerk Valtech, dat in Nederland eFocus kocht, heeft in Duitsland het bureau People Interactive overgenomen.
Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) publiceert de lijst met genomineerden voor de New Kids on de Block-prijs 2016, veelbelovende nieuwe digitale bureaus.
Contentbureau RIDE uit Amsterdam heeft de pitch van Huawei gewonnen om in 2017 de contentstrategie uit te voeren.