Burst stelt nieuw Head of Insights aan
Burst heeft in de persoon van Sandra Swinnen een Head of Insights aangesteld. Zij gaat de afdeling Insights uitbouwen, vooral omdat klanten steeds meer met data en complexe datastructuren werken.
Burst heeft in de persoon van Sandra Swinnen een Head of Insights aangesteld. Zij gaat de afdeling Insights uitbouwen, vooral omdat klanten steeds meer met data en complexe datastructuren werken.
Jan-Paul Koudstaal is per januari begonnen als Design Director bij BLiS uit Barendrecht. Hij werkte daarvoor als senior designer bij Mangrove.
Sjoerd van Loon heeft bureau Red Urban verlaten om een nieuw bedrijf te starten, Addigital. Het bureau ondersteunt reclamebureaus op het gebied van digitale producties.
Angelique de Hont is CEO van online marketingbureau Growing Minds. De Hont was sinds 2014 General Manager van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en COO van Publicis’ bureaugroep in Nederland.
Jeroen Flink is de nieuwe creative director en draagt samen met Steve Tirbeni de dagelijkse leiding over het creatieve team en hun werk.
Internetbureau Redkiwi heeft zijn belang in Afdeling Online vergroot. Redkiwi heeft bovendien zijn propositie veranderd en richt zich op werk voor grotere organisaties.
Op 1 juni worden voor de achtste keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia17). De deur staat nu open om te nomineren.
Bureaunetwerk Dept investeert in de Duitse marketingspecialist Trust Agents uit Berlijn, het tweede dochterbedrijf op die markt. “Stiekem concentreren we ons ook op Nordics”, aldus Paul Manuel.
Het Rotterdamse Stroom Mediacommunicatie is naar het Amsterdamse Candid gegaan. Met de overname hebben opnieuw twee onafhankelijke mediapartijen zich verenigd. Een noodzakelijke stap om tegenwicht te kunnen bieden aan de grote internationale bureaus, aldus CEO Gérard Ghazarian van de Candid Group.
Joost van der Vis vertrekt bij KPMG om bij Lukkien de functie van director Digital in te nemen.
TWC Holding, het moederbedrijf van The Webcare Company, heeft online marketingbureau Tribal uit Den Bosch en e-commerce ontwikkelaar Jaagers uit Nijmegen overgenomen.
Isobar gaat aan de slag voor bierbrouwer AB InBev. Het Nederlandse bureau verzorgt het digitale beheer van al haar biermerken op de Benelux markt.
Starcom en Cheil Amsterdam zetten voor klant Samsung dynamisch gegenereerde pre-rolls in op YouTube. Dit is een stap richting het kunnen personaliseren van videocommercials. Deze campagne bestaat uit zeventien variaties, maar volgend jaar bij andere klanten kan dat oplopen tot honderden.
Digitaal bureau Colours gaat voor De Goudse Verzekeringen een datagedreven ‘experienceplatform’ maken voor diens onafhankelijke verzekeringsadviseurs en klanten.
Bureau QForma uit Oisterwijk en internetbureau Tirato uit Heusden fuseren en gaan, als onderdeel van de Dutch Concept Group, door onder de naam NoBears.