More stories

Burst stelt nieuw Head of Insights aan

Burst heeft in de persoon van Sandra Swinnen een Head of Insights aangesteld. Zij gaat de afdeling Insights uitbouwen, vooral omdat klanten steeds meer met data en complexe datastructuren werken.

Digital Agencies

Nieuwe design director bij BLiS

Jan-Paul Koudstaal is per januari begonnen als Design Director bij BLiS uit Barendrecht. Hij werkte daarvoor als senior designer bij Mangrove.

Digital Agencies

Sjoerd van Loon (Red Urban) begint productiebureau Addigital

Sjoerd van Loon heeft bureau Red Urban verlaten om een nieuw bedrijf te starten, Addigital. Het bureau ondersteunt reclamebureaus op het gebied van digitale producties.

Digital Agencies

Angelique de Hont nieuwe CEO van Growing Minds

Angelique de Hont is CEO van online marketingbureau Growing Minds. De Hont was sinds 2014 General Manager van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en COO van Publicis’ bureaugroep in Nederland.

Digital Agencies

Jeroen Flink nieuwe creative director bij Clockwork

Jeroen Flink is de nieuwe creative director en draagt samen met Steve Tirbeni de dagelijkse leiding over het creatieve team en hun werk.

Digital Agencies

Redkiwi vergroot belang in Afdeling Online

Internetbureau Redkiwi heeft zijn belang in Afdeling Online vergroot. Redkiwi heeft bovendien zijn propositie veranderd en richt zich op werk voor grotere organisaties.

Digital Agencies

Dutch Interactive Awards open voor inschrijvingen

Op 1 juni worden voor de achtste keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia17). De deur staat nu open om te nomineren.

Digital Agencies

Dept breidt uit met tweede Duitse dochter

Bureaunetwerk Dept investeert in de Duitse marketingspecialist Trust Agents uit Berlijn, het tweede dochterbedrijf op die markt. “Stiekem concentreren we ons ook op Nordics”, aldus Paul Manuel.

Digital Agencies

Stroom Mediacommunicatie naar Candid

Het Rotterdamse Stroom Mediacommunicatie is naar het Amsterdamse Candid gegaan. Met de overname hebben opnieuw twee onafhankelijke mediapartijen zich verenigd. Een noodzakelijke stap om tegenwicht te kunnen bieden aan de grote internationale bureaus, aldus CEO Gérard Ghazarian van de Candid Group.

Digital Agencies

Joost van der Vis nieuwe Director Digital bij Lukkien

Joost van der Vis vertrekt bij KPMG om bij Lukkien de functie van director Digital in te nemen.

Digital Agencies

TWC Holding samen met e-commerce bedrijven Tribal en Jaagers

TWC Holding, het moederbedrijf van The Webcare Company, heeft online marketingbureau Tribal uit Den Bosch en e-commerce ontwikkelaar Jaagers uit Nijmegen overgenomen.

Digital Agencies

Isobar doet digitaal beheer bierbrouwer InBev

Isobar gaat aan de slag voor bierbrouwer AB InBev. Het Nederlandse bureau verzorgt het digitale beheer van al haar biermerken op de Benelux markt.

Digital Agencies

Starcom en Cheil Amsterdam maken dynamische pre-roll

Starcom en Cheil Amsterdam zetten voor klant Samsung dynamisch gegenereerde pre-rolls in op YouTube. Dit is een stap richting het kunnen personaliseren van videocommercials. Deze campagne bestaat uit zeventien variaties, maar volgend jaar bij andere klanten kan dat oplopen tot honderden.

Video

De Goudse Verzekeringen kiest voor Colours

Digitaal bureau Colours gaat voor De Goudse Verzekeringen een datagedreven ‘experienceplatform’ maken voor diens onafhankelijke verzekeringsadviseurs en klanten.

Digital Agencies

Internetbureaus Tirato en QForma fuseren

Bureau QForma uit Oisterwijk en internetbureau Tirato uit Heusden fuseren en gaan, als onderdeel van de Dutch Concept Group, door onder de naam NoBears.

Digital Agencies