Evident wordt partner Intershop
Digital agency Evident is partner geworden van e-commercesoftwareleverancier Intershop. B2B-organisaties zijn een inhaalslag aan het maken met e-commerce en Evident neemt daartoe de bouwstenen in huis.
Digital agency Evident is partner geworden van e-commercesoftwareleverancier Intershop. B2B-organisaties zijn een inhaalslag aan het maken met e-commerce en Evident neemt daartoe de bouwstenen in huis.
Digitaal bureau Wunderman Amsterdam gaat aan de slag voor bierbrouwer Grolsch. Het bedrijf gaat Grolsch ondersteunen bij de verdere uitbouw van het merk in internationale markten.
Energiemaatschappij Qurrent, dochter van stichting Doen, gaat een langetermijnsamenwerking aan met The online company als digitaal mediabureau voor het verzorgen van online marketing activiteiten, creatie en dashboarding.
Reclamegigant WPP creëert het bedrijfsonderdeel [m]PLATFORM dat op zo’n schaal in data en marketing is gespecialiseerd dat het de concurrentie wil kunnen aangaan met Google en Facebook.
“Blijft de naam Mirabeau en blijf ik. Dat zijn de meest gestelde vragen. Ja op allebei”, aldus directeur Adjan Kodde. Als onderdeel van Cognizant kan zijn bedrijf op het technologische wereldtoneel meespelen.
IT-dienstverlener Cognizant neemt voor een onbekend bedrag Mirabeau over, het bureau voor digital marketing en customer experience. Door de overname breidt Cognizant zijn expertise op het gebied van digitale activiteiten in Europa flink uit.
Bureaus vormen zich naar de vraag van hun klanten die vandaag de dag groot zijn en dus de markt bepalen. Maar als de grote corporaties ten onder gaan, gaan deze bureaus dan met ze mee?
‘The sky is the limit!’ Bert Hagendoorn weet hoe belangrijk het is om met positioneren bezig te zijn. Hij helpt leading creative, digital agencies een handje door te adviseren, te initiëren en te verbinden. Bert geeft ons een kijkje in zíjn bureauwereld. Wil je weten wat er speelt in de digital en creatieve bureauwereld? Dan is dit jouw man. Ontwikkelingen, innovatie en verschuivingen in deze sector? Hagendoorn zit er met zijn neus bovenop: ‘Het leukste aan mijn vak? Daadwerkelijk een bijdrage leveren zodat de bureaus waar ik mee samen werk de volgende stap kunnen zetten.’
Lodewijk Varossieau en Berry van Nes, bekend van Superrebel en GR8 Industries, starten het digitale creatieve bureau Blowfish dat zich vooral op de provincie Brabant gaat richten.
Saskia Wagenmakers start in december als commercieel directeur bij iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis Network. Zij volgt in die rol Malou Cornet op die het bedrijf verlaat om een jaar te gaan reizen.
Energize stelt Joost van de Loo aan als nieuwe strategydirector en lid van het managementteam. Hij brengt expertise op het gebied van branding en content.
Publicis Groupe laat twee digitale bureaus SapientNitro en Razorfish fuseren tot SapientRazorfish vanaf januari. Dat heeft de reclamegroep vrijdag bekend gemaakt.
De Amsterdamse digitale marketing specialist Pervorm opent vanaf volgend jaar haar eerste kantoor in Azië. Vanuit Ho Chi Minhstad in Vietnam zal Pervorm haar activiteiten op het gebied van programmatic, social en search advertising verder uitbreiden.
Het Nederlandse bureaunetwerk Dept is lid geworden van SoDa, het invite-only netwerk van ’s werelds honderd meest innovatieve en bekroonde digitale bureaus.
Huidige CCO Sjoerd van Gelderen en CTO Seth van der Maas worden co-managing directors van Emakina Nederland. Geert Rietbergen schuift op en gaat de Emakina Group in Azië ontwikkelen.