Hoe Hotelspecials.nl de Cross-Border E-Commerce Award 2015 won
CEO van Hotelspecials.nl Dennis van Allemeersch doet uit de doeken hoe zijn bedrijf de Cross-Border E-Commerce Award 2015 won voor […]
CEO van Hotelspecials.nl Dennis van Allemeersch doet uit de doeken hoe zijn bedrijf de Cross-Border E-Commerce Award 2015 won voor […]
Amazon is in Seattle een proef met ophaalpunten begonnen onder de noemer Amazon Flex. Het lokale blog GeekWire ontdekte het ophaalpunt in de buitenwijk Kirkland.
PayPal heeft voor een onbekend bedrag het mobiele e-commercebedrijf Modest gekocht om de technologie te integreren in zijn Braintree-platform.
Rabobank zal vanaf 10 september zijn nieuwe online bankierenapp in fasen aan klanten uitrollen, eerst voor Android gebruikers, daarna voor iOS klanten. De app biedt een heel andere gebruikersomgeving dan vergelijkbare apps van andere banken.
Een dezer dagen lanceerde IKEA de nieuwe catalogus in Nederland. Een bekend medium in een nieuw jasje. Mark Ogertschnig, Corporate Communication Manager bij IKEA Nederland, biedt begin november tijdens Emerce eHome & Deco inzicht in de grotendeels online georiënteerde campagne.
Herenmodezaak Suitable van Raoul van Dun, die een omnichannelformule hanteert voor zijn twaalf fysieke winkels, gaat zijn eerste buitenlandse winkel openen in Antwerpen. Samen met een online marketingbureau wordt de formule lokaal gepromoot.
Zeker dertig procent van de e-commerce in de VS verloopt nu via mobiele apparaten. Dat blijkt uit gegevens van Internet Retailer. Omgerekend komt dat neer op een omzet van 104,05 miljard dollar.
Jumbo Supermarkten opent volgende week zijn honderdste Pick Up Point voor online bestellingen. Inwoners van Zwaagdijk en omgeving kunnen vanaf 23 augustus boodschappen bestellen op Jumbo.com en die vervolgens ophalen bij de speciale balie in de Jumbo-winkel aan de Zwaagdijk 227F.
Intensiever gebruik van internet leidt tot toenemende transparantie van de wereldmarkten. Het wordt makkelijker om contact te leggen, relaties te onderhouden en ‘koopjes’ te vinden. Dat heeft consequenties voor Nederland als handelsland, zegt het ING Economisch Bureau in het vandaag verschenen rapport ‘Van een gouden verleden naar een gouden toekomst?’ dat ter gelegenheid van SAIL Amsterdam 2015 is opgesteld.
Bol.com en ah.nl hebben in het afgelopen kwartaal 30 procent meer omzet gegenereerd. Dat blijkt uit de vanochtend gepubliceerde kwartaalcijfers van moeder Ahold.
Na veel enthousiasme en een gevoel van vooruitgang door AB-testen volgt vaak de grote deceptie. In het beste geval waren er een aantal testen met 5 tot 30 procent verbetering, maar ondanks dat beweegt de conversielijn in Google Analytics niet echt omhoog. Met de 27 valkuilen van AB-testen in deze serie kun je kijken of je organisatie conversie optimalisatie wel op de juiste manier benadert. Vandaag deel drie.
Deutsche Post wil de bagageruimte in passagiersbussen tussen grotere Duitse steden gebruiken voor een snellere bezorging van online bestelde goederen. Het busnetwerk dat 120 Duitse steden verbindt, is sneller dan het eigen bezorgnetwerk en zelfs de expressdienst van dochteronderneming DHL.
De beurskoers van bitcoin is vannacht ingestort. En niet zo’n klein beetje ook. Tijd voor paniek? Niet echt. Emoties op de markt zorgen ervoor dat handelaren hun slag slaan. Wat is de situatie?
iPhone-fabrikant Foxconn, Alibaba en SoftBank steken niet minder dan 500 miljoen dollar in Snapdeal, een van de grotere Indiase e-tailers.
In het tweede kwartaal van 2015 werd al 2 procent van het supermarktassortiment in Nederland online verkocht. Tot dusverre schommelde het percentage zo rond de 1,5 procent. Dat blijkt uit cijfers van GfK die vakblad Distrifood heeft gepubliceerd.