More stories

C&A Amsterdam krijgt omnichannel winkel

De vestiging van C&A in Amsterdam centrum gaat verhuizen. De verwachting is dat zij in het voorjaar van 2022 al haar klanten in een klantvriendelijke winkel gaat verwelkomen.

Fashion

Nieuw H&M-platform Rewear: Teken van de opkomende resale-markt

H&M’s Rewear-platform wil de verkoop van tweedehands kleding stimuleren: signaal van de trend van hergebruik en een nieuwe invulling van Purpose Marketing.

Sustainability

Campagnepanel #185: ‘Matig verhaal’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een digitale campagne. Dit keer een interactieve film met social elementen en verwijzingen naar Zalando.

Fashion

Kledingverhuurplaform CIRCLE CLOSET officieel gelanceerd

CIRCLE CLOSET, het online platform voor het huren en verhuren van designerkleding, is officieel gelanceerd. Met merken als Isabel Marant, Ganni en IRO, richt het platform zich voornamelijk op gelegenheids- en seizoensgebonden designerkleding.

E-commerce

Traffic Builders brengt catalogusmaker naar Nederland

Marketingbureau Traffic Builders brengt een systeem op de markt in Nederland waarmee webwinkels makkelijk een digitale catalogus kunnen maken, die geen PDF is.

E-commerce

Online omzet H&M groeit 22 procent

Kledingwinkel H&M ziet de omzet in het derde kwartaal van dit jaar met 22 procent stijgen. Fysieke winkels gaan steeds meer open, maar daar ondervindt het online kanaal geen nadeel van.

Fashion

Hoe je de klant centraal zet met slimme data

Hoe kun je on- en offline touchpoints naadloos op elkaar aan laten sluiten? En op welke moment van de klantreis heeft dit de meeste impact?

Customer Experience

Nike: 21 procent omzet uit digitaal, wil dubbele

Nike realiseert 21 procent van de omzet via digitale kanalen en is op koers om dat te verdubbelen per 2025.

E-commerce

Zwitserse horlogeverkoper Chronext naar de beurs

De internationale online marktplaats voor de handel in luxe horloges Chronext wil 230 miljoen euro ophalen met een beursgang in Zwitserland.

Venture

Klarna met livestreams voor beautyshopping

Klarna verzorgt deze weken vier live videostreams met de Amerikaanse verkoper van huidverzorgings- en cosmetische producten Beautycounter.

Fashion

Hoe een slechte gebruikerservaring zorgde voor een award-winning campagne

Hoe een slechte gebruikerservaring de basis werd voor de bekroonde ‘Heartbeats 4 Sneakers’-campagne voor ’s werelds eerste sneakerloterij.

Campagnes

Connected Retail: hoe doet Zalando dat?

De pandemie heeft laten zien hoe belangrijk het is om offline en online te verbinden. Zalando vertelt hoe het de mode-industrie samenbrengt.

E-commerce

De juiste stappen voor je groeistrategie met Growth Maturity

Hoe zet je de juiste stappen in jouw groeistrategie met behulp van Growth Maturity? Elevate Digital legt het uit.

E-commerce

Hoe neem je je organisatie mee bij conversie-optimalisatie?

Hoe krijg je de organisatie bij conversie-optimalisatie mee, hoe zet je CRO breed op en waarop moet je letten? 

Conversie

Verhoog je conversie met optimalisatie van de last mile

Door het centraliseren van de last mile in de online customer journey kun je je omzet aanzienlijk verhogen. Eleganza vertelt hoe.

E-commerce