-

24AM’s ambitie: ‘Voorbij de clicks, merkeffecten door mobiele reclame’

Mobiel mediabureau MobPro is een creatief bureau gestart, 24AM. Het bedrijf wil creatie en media beter op elkaar afstemmen. Reclame en mobiel hoeven niet per se een slecht huwelijk te hebben, denkt oprichter Hans Veldhorst. “Een goed verstandshuwelijk is zeker mogelijk.”

Oprichters Veldhorst en Diederick Ubels (MobPro) vonden elkaar in een gedeelde frustratie. Een hoop mobiele advertenties worden ontwikkeld voor de korte termijn - slechts de clicks staan centraal. En dat terwijl de twee denken dat het mobiele scherm zich ook heel goed leent om een merk te ontwikkelen. Met 24AM willen ze creativiteit, media en mobiele technologie goed samenbrengen. Voor hun eerste werk voor Albert Heijn en Luzac is het bureau in ieder geval op de longlist geplaatst voor de SAN Accent ‘New Kids On The Block’.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!