Luister

Luister
0
3.8k
Channel: Marketing

Just Eat takeaway.com van Nederlandse speler naar wereldwijd schaalbaar platform

thuisbezorgd.nl is getransformeerd tot het succesvolle, internationale bedrijf Just Eat Takeaway (JET) en actief in drieëntwintig landen. Na zeventien jaar is Maurine Alma aangenomen als Chief Marketing Officer om alle marketingactiviteiten voor alle landen goed op te zetten en te coördineren.

In deze aflevering van de podcast ‘Innovative Leaders by INFO’ vertelt Alma over haar rol als Chief Marketing Officer. We spraken haar over wereldheerschappij, gecentraliseerde marketing, hoe je top of mind komt en blijft, corona, de toekomst en een bijzonder restaurant in Amsterdam.

Thema’s van deze podcast:

  • De snelle groei van Just Eat Takeaway (door o.a. corona en schaalbaarheid van het platform)
  • Gecentraliseerde marketing
  • Top of mind komen en blijven

Over de sprekers:

  • Remmert Stipdonk (host) is CEO bij INFO. In de podcast ‘Innovative Leaders by INFO’ gaat Remmert elke maand in gesprek met inspirerende leiders en ondernemers die innovatie toepassen om het leven van mensen makkelijker en leuker te maken.
  • In deze podcast praten we met Maurine Alma,die sinds 2017 is aangesteld als eerste Chief Marketing Officer bij Just Eat Takeaway.com. Het wereldwijde maaltijdbezorgingsplatform is actief in maar liefst drieëntwintig landen. Het was aan Alma de taak om alle marketingactiviteiten voor die landen goed op te zetten en te coördineren. Daarnaast houdt ze zich ook bezig met retentiemarketing en hoe je top of mind komt en blijft bij klanten.

Over de podcast ‘Innovative Leaders by INFO’

In de podcast ‘Innovative Leaders by INFO’ gaat Remmert Stipdonk (CEO INFO) in gesprek met inspirerende leiders en ondernemers die innovatie toepassen om het leven van mensen makkelijker en leuker te maken. Luister en wordt geïnspireerd door verhalen over innovatie en ondernemerschap.

Redactie