Download

Download
0
1.2k
Channel: E-commerce

Waarom betalingen het fundament van concurrentievoordeel en je groeistrategie zijn

Er is veel om over na te denken wanneer je jouw bedrijf laat groeien: distributie en logistiek, marketingcommunicatie en klantenservice. En terwijl je uitbreidt naar nieuwe markten, neemt de complexiteit alleen maar toe met taalbarrières, culturele nuances, lokale voorschriften en lokale partners. Het kan gemakkelijk zijn om betalingen over het hoofd te zien en ze tot het laatste moment over te laten. Maar als je dit doet, mis je een enorme kans. Een moderne betaalstrategie zorgt voor concurrentievoordeel door:

  • Het aankoopproces makkelijker te maken door een geoptimaliseerde check-out.
  • Een toename van conversiepercentages met lokale betaalmethoden.
  • Je kunt loyale shoppers makkelijk herkennen en fraudeurs blokkeren.
  • De beste deals krijgen voor internationale verwerkingskosten.
  • Geldige betalingen worden snel geautoriseerd.
  • Het verzamelen van inzicht in klantgedrag.
Het optimaliseren van je checkout

Zodra consumenten op de koopknop drukken komen zij op je check-out pagina. Hier vullen zijn hun betaalgegevens en bezorgdetails in voordat ze hun aankoop voltooien. Je checkout is het hoogtepunt van al je harde werk om het aankoop- en betaalproces zo gebruiksvriendelijk en eenvoudig mogelijk te maken. Maar je hebt de koop nog niet gesloten. Hoe zorg je voor een geoptimaliseerde en converterende checkout? De whitepaper beschrijft de drie belangrijkste succesfactoren voor het optimaliseren van je check-out:

  1. Best practices voor mobiele betalingen.
  2. Hoe je one-click betalingen aanbiedt.
  3. Hoe je jouw online check-out zo simpel mogelijk houdt.
Het stroomlijnen van je betalingen via kassasystemen

Net zoals bij je online checkout is het moment dat je klant voor de kassa staat een spannend moment. Ze staan met je product in hun handen en zijn ready-to-buy. Hoe zorg je voor een optimaal betaalproces in je winkel? Deze whitepaper biedt handvatten en gaat in op:

  • Het voorkomen van lange wachtrijen voor de kassa.
  • Een optimale winkelervaring voor internationale shoppers.
  • Hoe je betaaldata inzet voor gepersonaliseerde services.
Uitbreiden met lokale betaalmethoden

De wereldwijde e-commercemarkt groeit explosief en zal naar verwachting verdubbelen en tegen 2020 stijgen naar vier biljoen dollar. Daarnaast blijkt uit een voorspelling van McKinsey dat de cross border goederen- en dienstenstromen zullen verdrievoudigen. De whitepaper beschrijft hoe je identificeert welke lokale betaalmethoden binnen je cross border e-commercestrategie passen en hoe je nieuwe methoden integreert.

Het finetunen van je risicomanagement-processen

Een ander belangrijk onderdeel van een succesvolle betaalstrategie is risicomanagement. Het is belangrijk om een goede balans te vinden tussen het handhaven en blokkeren van fraudeurs en legitieme klanten zo min mogelijk te belasten. Maar hoe doe je dat? De whitepaper beschrijft praktische tips en praktijkvoorbeelden van effectief risicomanagement. Dit deel gaat in op:

  • Hoe je betaaldata inzet voor het voorkomen van fraude.
  • Het verhogen van je conversies met Dynamic 3D Secure.
  • Wat is nieuw in 3D Secure 2.0.
Haal het beste uit het verwerken van kaartbetalingen

Het verwerken van betalingen via betaalpassen is een belangrijk onderdeel van je betaalstrategie. In het vijfde onderdeel van de whitepaper wordt ingegaan op hoe het verwerken van dergelijke betalingen in zijn werkt gaat, welke partijen hierbij betrokken zijn en je ervoor kunt zorgen dat kaartbetalingen soepel verlopen. De whitepaper gaat in op:

  • Hoe kaartverwerking werkt.
  • Het verlagen van de verwerkingskosten.
  • Hoe je de autorisatiepercentages verhoogt.
  • Hoe te zorgen dat terugkerende kaartbetalingen ononderbroken zijn.
Het managen van terugkerende kaartbetalingen

Als je businessmodel is gebaseerd op regulier en terugkerende betalingen wil je dat dit frictieloos en soepel verloopt voor je bedrijf en je klant. Om deze reden bieden veel bedrijven aan om je kaartinformatie te bewaren in een afgesloten (persoonlijke) omgeving. De whitepaper beschrijft hoe je dit proces efficiënt inricht.

Van betaaldata naar gepersonaliseerde dienstverlening

Als de betaling is ontvangen, ontvang je niet alleen geld maar ook hele waardevolle klantdata. Deze gegevens kun je gebruiken voor het personaliseren en optimaliseren van je betaalprocessen. Door de opkomst van unified commerce is data een onmisbaar onderdeel geworden van een moderne e-commercestrategie. Lees in de whitepaper hoe je betaaldata kunt gebruiken voor personalisatie.

Inhoud:
  • Hoe payment werkt
  • Het optimaliseren van je check-out
  • Stroomlijnen van je betaalprocessen
  • Uitbreiden van lokale betaalmethoden
  • Finetune je risicomanagement
  • Krijg de beste deal voor verwerkingskosten.
  • Het managen van terugkerende kaart betalingen
  • Haal het beste uit je betaaldata

Willemijn van Lookeren Campagne