Booking.com begint eerste Europese merkencampagne
Reissite Booking.com is in Engeland zijn eerste merkbouwende mediacampagne op televisie begonnen.
‘Booking Yeah’, is de pay off van de Booking Epic-campagne, die werd ontwikkeld door Wieden+Kennedy Amsterdam. Een jaar geleden ging de campagne al van start in Amerika. Deze is nu doorvertaald naar Engeland. In de loop van het jaar is hij ook in andere Europese landen te zien.
Zowel in de VS als in Engeland richt de tv-commercial zich op de kleine, verrassende opmerkelijke zaken die reizigers verrassen.
De Engelse commercial:
De jaar oude Amerikaanse commercial:
Eind deze maand publiceert Priceline.com, waar Booking.com onderdeel van is, de financiële resultaten van het vierde kwartaal 2013.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Bart
Ik zag dat Booking.com nu ook een samenwerking is aangegaan met Tussenstop.com , gericht op vakantiegangers die op zoek zijn naar een hotel onderweg. Slim!