Deel dit artikel
-

eWeek: kick-off met L’Oréal en Singapore Airlines

Op 5 oktober aanstaande verzorgt Your Social met Social Affairs de kick-off van de eWeek, het internationale festival voor online business, media, marketing en technologie bij Level Eleven in Amsterdam. Het thema van de avond: datadriven social marketing.

Exclusief voor professionals met een digitaal en social DNA presenteren Social Affairs en Emerce gastsprekers van bedrijven als Interpolis, L’Oréal en Singapore Airlines.

Marion Blankers heeft zich de afgelopen jaren verdiept in het ontwikkelen van contentmarketing bij verzekeraar Interpolis. Een team van marketeers, contentspecialisten, analisten én de social media experts van Your Social, werken nauw samen om de doelstellingen van Interpolis te bereiken. Marion biedt een kijkje achter de schermen hoe zij dat aanpakken en welke rol data bij Interpolis speelt.

Naomi Becht is Digital Marketing Manager bij L’Oréal Nederland. Ze is verantwoordelijk voor de merken L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York en Essie. Naomi neemt ons mee in de wondere wereld van beauty en cosmetica, en laat zien hoe zij social media voor haar merken inzet om meer inzicht te krijgen in de consument.

Peter Tomasch is verantwoordelijk voor PR en social media activiteiten van Singapore Airlines binnen Europa. Peter vertelt ons hoe Singapore Airlines met behulp van data invulling heeft gegeven aan de Europese SG50 campagne, die in samenwerking met Your Social deze zomer plaats vond.

Het programma begint om 16.30 uur met een receptie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond